OOTD: Rebel Riding Hood

marți, aprilie 08, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru acest outfit zicala "Nu-i pentru cine se pregateste, e pentru cine se nimereste" se aplica perfect. Locatia aleasa a fost cu totul alta dar vantul....vantul strica efectul artistic care face personajul principal atat de special....
    Va intrebati cumva despre ce e vorba nu-i asa? Ei bine, priviti!


    Si-acum sa va spun si povestea ... Am plecat, la ceas de pranz (desi cred ca ar fi fost mai potrivit de seara) spre zona pe care o alesesem initial. Vant, vant, vant puternic... Imi spun ca nu-i chiar atat de grav, fiindca am mai facut fata unor episoade asemanatoare. Eu rezist, fusta se lipseste, esec instantaneu. Bun...schimbam locatia, schimbam povestea.
    In acest mod am ajuns la povestea mea rebela. Un personaj, o poveste sau o naluca? Va las pe hoi sa hotarati!




    Despre atitudinea care vine "la pachet" cu geaca de piele v-am mai vorbit si in alte postari asa ca nu are rost sa mai intru in detalii si acum. Totusi, am incercat sa o imblanzesc putin cu o privire calda si pe alocuri cu cate un zambet.


    Personajul acestei postari, fusta de basm la care visam de-o buna bucata de vreme este simpatica si are o tinuta care ma duce cu gandul la doamne cochete care-si savureaza ceaiul pe o terasa eleganta dar eu... cu ideile mele ciudatele ....am optat pentru un outfit mai rock-ish cu bocanci, tinte si geaca de piele. 
    Ma gandisem la o combinatie black & violet dar am presarat si  putin gri pentru a fi mai diferita.




    Am optat pentru accesorii multe si marunte iar cureaua ofera plusul de rebeliune de care inculpata noastra avea nevoie.


Am purtat:
- Fusta - aici;
- Geaca - Romwe;
- Maieu - HLN;
- Accesorii, dresuri - random;
- Inel - gift from Alexantza;
- Bocanci - Miniprix.


    Acum sunt foarte curioasa, ce parere aveti despre tinuta mea? Imi impartasiti rebeliunea sau sunteti de partea cochetelor?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like