Cu si despre ... Apiland Polen Crud Poliflor

duminică, iulie 12, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va voi povesti cate ceva despre ultimul produs din categoria "Doza de sanatate" pe care l-am incercat. 
    In momentul in care mi s-a propus sa testez Polenul Crud Poliflor Apiland am raspuns afirmativ fara sa stau pe ganduri. 
    Polenul Crud Poliflor aduce un surplus de energie in organism, este un excelent antianemic, vitaminizant si meneralizant fiind indicat indeosebi persoanelor ce traiesc in mediul urban si care, datorita ritmului de viata agitat, sunt supuse la diverse forme de stres, sau persoanelor aflate in convalescenta. Diminueaza oboseala cronica, reda optimismul si vitalitatea.
    Pai...le-am bifat pe toate cu exceptia convalecentei (slava Domnului!) si am asteptat cu nerabdare momentul in care curierul a sunat la usa cu coletul sugubet.
    Chiar daca gramajul acestuia e 250 grame, eu ma asteptam la o cutiuta mai micuta, cand colo...ditamai caserola ma imbia sa incep cura.



   L-am intors pe toate partile, am studiat instructiunile, am analizat continutul si am exclamat cu voce tare: De maine incepem! 



     La fel ca si in cazul laptisorului de matca pur, Marius a fost alaturi de mine in cadrul campaniei de testare.
    Dupa cum citisem, polenul putea fi servit alaturi de iaurt pentru o combinatie castigatoare. Zis si facut, consumat si aprobat.
    Pentru noi, combinatia de mai sus este cea cu care continuam si in prezent cura. Intr-o zi de post am incercat sa combin polenul cu un smoothie verde (cu muult spanac) iar rezultatul nu a fost pe placul meu si am revenit la iaurt.
    Il dozez cu lingura mare dupa care il amestec cu iaurtul pana se omogenizeaza si obtin o pasta galbuie.
    Nu pot sa va descriu aroma sa pentru ca nu as putea sa o incadrez intr-o categorie exacta. Dupa parerea mea este ceva prafos-dulceag si comestibil. Nu as putea sa spun ca este delicios dar, chiar si eu care sunt destul de pretentioasa, il agreez.
    Spre deosebire de mine, Marius il considera foarte gustos.
    Conform indicatiilor, l-am pastrat in congelator si consistenta sa nu s-a schimbat (in close-up-ul de mai sus e proaspat scos din congelator).
    Trebuie sa incep cu unul dintre cele mai importante aspecte pentru mine. Pe parcursul celor 10 zile care au trecut de cand am inceput acesta cura, nu mi-a crescut pofta de mancare. Bingo! Daca un produs este eficient dar imi creste apetitul trebuie sa renunt la el deoarece sunt o mare pofticioasa iar cu stimuli suplimentari risc sa fac prapad. Nu glumesc, credeti-ma!
   De cand il consum ma simt foarte bine si ma odihnesc mult mai bine.
   Sunt mai calma (adevarul este ca in ultima perioada incerc sa nu ma mai stresez din orice si merg pe deviza - You cand do anything, but no everything si incep sa obtin rezelutate) si ma simt plina de energie in ciuda faptului ca am avut niste saptamani pline, pline.
    Pe langa aceste aspecte, inculpatul nostru ajuta si la reglarea tranzitului intestinal si de cand il folosesc ma tot mir de cat de bine functioneaza si "treburile acelea".
    Marius este de acord cu tot ceea ce am afirmat mai sus, este una dintre curele sale preferate asa ca ne bucuram ca am mai descoperit un produs natural si eficient.
    In cazul in care va tenteaza, o cutie de polen crud poliflor de 250 gr are un pret de 25 lei iar cura recomandata este de 7 saptamani, de doua ori pe an.

Voi ce parere aveti depsre produsele apicole?
Va tenteaza? Le consumati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like