Haul - Yves Rocher

sâmbătă, iulie 04, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Da, recunosc! Sunt vinovata!
   Am cedat in fata tentatiei! In fiecare an, in luna iulie ma las dusa de val. Mereu achizitonez cate ceva, asa.. ca de ziua mea si la sfarsitul lunii ma trezesc fara bani in portmoneu. Ei, nu pot sa spun ca ma simt vinovata!
   In luna iulie am voie sa-mi satisfac mofturile, sa ma rasfat!
   Asta mi-am spus in momentul in care am vazut noua oferta Yves Rocher. I-am dat cateva tarcoale, am adaugat produsele in cos si fara sa mai analizez situatia am apasat trimite!
   Dupa doua zile, ghici cine bate la usa? Curierul incarcat cu bunatati. 
    Cu ce m-am rasfatat? Acum va voi destainui!



   Avand in vedere faptul ca la o comanda de minim 110 lei primeai cadou apa de parfum Neroli (30 ml) si primeai inca un cadou la alegere (eu am optat pentru mascara Sexy Pulp pe care o iubesc) m-am mobilizat si am ales cateva produse pentru a atinge pragul necasar obtinerii bunatatilor.
    Nicio comanda fara geluri de dus! Deviza mea pe care o respect.
   Gelul de dus crema Yves Rocher Jardins du Monde cu nuca de macadamia (review aici) si gelul de dus cu boabe de cafea din Brazilia Jardins du Monde (review aici) nu lipsesc din casa mea asa ca am profitat si m-am reaprovizionat. Pret 7.9 lei.


    Am auzit ca apa de toaleta Naturelle Osmanthus are o aroma fresh, perfecta pentru vara. Am luat-o rapid si in momentul in care am adulmecat-o am exclamat: Bingo!
    Izul sau fresh-floral m-a cucerit si ma bucur ca are 75 ml pentru ca va fi semnatura mea in aceasta vara. Promit sa revin cu un review in care sa va dau mai multe detalii. Pret promotional 99 lei.
    Neroli a fost o surpiza. Ma steptam la un parfum cu iz citric usor amarui dar mie mi se pare ca are o aroma destul de... intensa. Adica mi se pare un parfum de toamna sau de seara, cu un iz puternic, greu. Ce inteleg eu prin descrierea de mai sus? Ei bine, eu il incadrez in categoria Armani Code, Dior Poison (toate) - cam asta inteleg eu prin iz puternic, greu.



    Aceasta a fost "prada" saptamanii si ma declar incantata de noile mele jucarii. Consider ca am facut o super-afacere si cu siguranta voi mai ataca si alte oferte Yves Rocher.
   Voi ati reusit sa rezistati in fata tentatiilor Yves Rocher sau ba?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like