NOTD: WOW!

marți, iulie 21, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In meniul acestei zile avem... unghiute WOW!
    Zilele trecute am primit un colet cu bunatati de la cosmania iar primele "victime" au fost lacurile de unghii, normal! Mi-am dorit sa incep cu un moz (roz+mov) frumos, frumos iar dupa ce unghiutele mele au fost gata nu am putut sa excalm decat WOW! Are o consistenta cremoasa, se aplica uniform, fara dare sau bule iar luciul sau e de invidiat.
   Si totusi... am mai adaugat niste floricele pentru ca e vara, iar manichiurile sunt mai simpatice cu cate un model in plus.
    Sunteti curioase de rezultat? Priviti, va rog!




Am folosit:
Lac de unghii Golden Rose WOW! - no. 29;
Lac de unghii Golden Rose Express Dry - no.71.
Top coat Jessica.



   
    Ce parere aveti despre manichiura de azi?
   WOW! sau Bau (stiu ca expresia este marca inregistrata dar mi-am permis sa o folosesc)?


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like