Vinerea imbulinata #63

vineri, iulie 31, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri si pe langa faptul ca avem parte de o zi dedicata imbulinarilor sugubete astazi... astazi... astazi am publicat postarea cu numarul 1000.
    Nu-mi vine sa cred ca am reusit sa public atat de multe postari, nu-mi vine sa cred ca am reusit!
    Chiar daca inceputul nu parea foarte promitator, (in special) cu poze cu care acum nu ma mandresc, pot sa spun ca incet, cu rabdare am ajuns la nivelul pe care mi-l doream. Asa ca.... Daca vrei, poti!
    Micutul meu creste incetisor iar eu sunt cum nu se poate mai mandra.
    Ma bucur ca postarea cu numarul 1000 este dedicata proiectului meu de suflet si, ca de ficere data sper ca imbulinarea pe care v-o prezint sa fie pe placul vostru.
    



    Am folosit:
Lac de unghii Express Dry - no 71 (albastru) via cosmania.ro
Lac de unghii Express Dry - nuantele 14 (galben) via cosmania.ro
Top Coat Jessica.



    Cam atat pe ziua de azi. Nu am dorit sa va plictisesc cu un text prea lung si am vrut sa va prezint o noua manichiura simpla si de efect.
    Ce ziceti? Incercati si voi?

Kiss Kiss Dee

P.S.:Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza bubulinele mele preferate.

You Might Also Like