Concurs pentru shoppaholici

joi, februarie 16, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Daca tot suntem in luna februarie care pe langa faptul ca e luna iubirii e si luna in care a luat nastere blogul meu, m-am gandit sa va fac o noua surpriza.
    De aceasta data va invit la un concurs al carui premiu consta intr-un voucher de 30 $ oferit de YoShop Online Store, un magazin online asiatic in care puteti sa gasiti tot ce va doriti de la articole vestimentare, pana la... decoratiuni pentru pereti. O sa va convingeti de veridicitatea afirmatiilor mele imediat dupa ce o sa-i vizitati.


    Regulile de participare sunt foarte, foarte simple:
1. Trebuie doar sa va creati un cont pe site - click aici si apoi sa distribuiti o poza sau mai multe (un outfit, o stare, un accesoriu, o poza de inspiratie) pe platforma  online de aici (si aici va trebui sa va creati un cont pentru a putea sa distribuiti pozele).
2. Sa imi lasati intr-un comentariu adresa voastra de email si numele cu care ati postat pe platforma Yoshop.

Foarte simplu, nu-i asa?

    Concursul se incheie odata cu  Dragobetele, iar castigatorul va fi anuntat in termen de 3 zile.
    Bafta tuturor!

Kiss Kiss Dee

P.S.: Chiar daca Valentine's Day a trecut, promotiile continua. Cu un click aici puteti sa descoperiti o multime de produse la preturi promotionale si eventual, sa va concepeti wishlist-ul pentru finalul concursului.


L.E.: Datorita faptului ca nu am mai primit niciun raspuns din partea sponsporului in privinta acordarii voucher-ului, declar concursul este inactiv si imi cer scuze pentru situatia creata.

You Might Also Like