Unboxing my MyCosmetics goodie box

luni, februarie 06, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Una dintre surprizele saptamanii trecute(surpriza despre care nu am spus absolut nimic) a fost reprezentata de un colet sugubet pe care l-am primit de la Mycosmetics.ro si care a ajuns la adapostul casutei mele. Desi stiam ce contine, deoarece propunerea de a testa aceste produse venise de ceva timp, nu am putut sa nu-i dedic o postare de tip Unboxing.
    In cazul in care sunteti curioase care sunt produsele care mi-au facut cu ochiul si m-au convins, va invit sa lecturati randurile de mai jos.

    Primele produse inspre care mi-am indreptat atentia au fost cele destinate infrumusetarii podoabei capilare. In momentul in care am zarit nuantatoarele ochii mi-au stralucit iar ideile, de fel si chip, m-au ametit. Am ales trei nuante, rosu rodie, violet si castaniu si abia astept sa le pun la treaba pentru ca sunt tare curioasa in privinta lor. Sper sa ne intelegem bine!
     Apoi am zarit sampoanele uscate. Cum as putea sa le ignor? Variantele Original si Fresh au fost asteptate cu nerabdare si acum, dupa sedinta fota, vor intra in teste.
    Tot in aceeasi categorie am inclus si un fixativ deoarece recipientul este destul de mic asa ca pot sa il iau cu mine oriunde as merge. Yay!

     Zona deicata unghiutelor frumoase nu a fost tratata cu indiferenta asa ca, am ales patru oje pe care abia astept sa le folosesc. Alb si negru de la, un mov lavanda(care speram sa fie lila) si un albastu neon, m-au atras in mrejele lor si n-am putut sa le rezist.

    Si pentru ca sunt curioasa si-mi place sa testez tot ce prind, m-am indreptat si spre zona dedicata machiajului si am ales un eyeliner (noua mea obsesie) , un ruj nude si o pudra cu orez pentru ca sunt atat de curioasa in privinta proprietatilor sale incat n-am mai rezistat. De asemenea, am ales si un corector, in cea mai deschisa nuanta si va spun de pe acum ca nuanta-mi place la nebunie, se potriveste perfect cu nuanta Casper-iana a tenului meu.
    Bureteii pentru peeling au sarit in cos fara sa mai puna intrebari si abia asteapta sa fie pusi la treaba.

   Si-am incalecat pe-o sa si v-am dezvaluit ce ascundea cutia!
    In cazul in care unul dintre aceste produse v-a atras atentia, va rog sa imi spuneti si voi "executa" rapid un review.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like