Preferatele lunii ianuarie

sâmbătă, februarie 04, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Stau si ma intreb cand a trecut prima luna a acestui an si zau daca pot sa-mi dau seama ce s-a intamplat si cand a zburat timpul. Sa fi fost de vina gerul? Sa fi fost vinovata aglomeratia si agitatia care insoteste inceputul fiecarui an? Habar n-am! Cert e ca a zburat ca vantul si ca gandul si nici nu mi-am dat seama ca a venit momentul preferatelor. Noroc cu postarile blogger-itelor pe care le mai urmaresc si care mi-au amintit ca trebuie sa ma mobilizez.
    Nu pot sa spun ca luna ianuarie a fost o luna dedicata descoperirilor dar am inregistrat cateva succese, despre care va voi vorbi in cadrul articolului de astazi.

    Spuma de curatare Bottega Verde cu aloe a fost descoperita datorita laudelor pe care i le-a adus Brumarica. Acum, dupa ce am folosit-o cateva saptamani bune pot sa va spun ca e un produs de nota 10, e blanda cu tenul si nu il usuca, iar curatarea este impecabila. Da, asa da!
    Lotiunea Gloves in a Bottle - a fost un produs despre care v-am povestit in aceasta postare si de atunci parerea ea nu s-a schimbat.
    O noua descoperire a lunii ianuarie a fost rujul Deluxe Cashmere (nuanta DC36) de la Flormar. Nuanta sa deosebit de placuta m-a facut sa imi indrept atentia spre el de fiecare data cand imi doream sa pun accentul pe machiajul ochilor. Este un ruj rezistent si imi place foarte mult.

    Cu eyelinerul rezistent la apa de la Astor relatia a inceput cu stangul. L-am achizitionat cu dor de un eyeliner gel si in cautarea unuia asemanator cu cel de la Essence (da, inca n-am trecut peste pierderea sa). L-am inceput rapid si am utilizat pensula din capacel - nu am fost dezamagita niciodata de pensulele care vin la pachet cu aceste produse asa ca n-am stat pe ganduri. In timpul aplicarii am constatat ca se intinde greu, nu are o acoperire multumitoare, se usuca destul de inestetic, am incheiat cu o demachiere temeinica si cu promisiunea unui retur furios. Totusi, dupa cateva zile, am decis sa-i mai dau o sansa folosind pensula pe care o folosesc de obicei la aplicarea eyelinerului gel si minunea s-a produs. Totul a mers ca la carte, machiajul a aratat impecabil iar rezistenta sa m-a incantat. Acum, nu mai am nimic de obiectat la adresa sa.
    Balea -  apa volum effect este un produs pe care l-am descoperit in urma cu cativa ani si de care uitasem. Totusi, dupa ce mi-am scurtat parul si am inceput sa port bucle (le obtin prin metoda banderolei care mi se pare cea mai comoda si blanda metoda) am recumparat-o pentru a obtine o fixare usoara si flexibilitate. Fixeaza foarte bine si o folosesc si atunci cand imi usuc parul cu peria pentru a-l educa mai usor. Imi palce, iar raportul calitate/pret este de nota 10.

Titlurile cu care ma laud sunt:


- Un apartament la Paris, a fost o carte pe care o aveam pe lista de foooarte mult timp. Toata lumea o lauda, toata lumea o recomanda. Trebuia sa o citesc! Prima jumatate a cartii este atat de captivanta incat cu greu o abandonezi dar cred dupa aceea autoarea considera ca suspansul este mult prea intens si decide sa fie mai blanda cu personajele, sa ne faca sa ratacim putin printre alte personaje secundare pentru ca apoi, brusc, sa ajungem la deznodamantul final. Oricum, acest lucru nu m-a impiedicat sa-i ofer patru stelute pe Goodreads si in cazul in care va intereseaza o recenzie impecabila, va recomand postarea Deenei de aici.
- Miercuri, respiram! - a fost un titlu care ma tenta de ceva vreme si ma asteptam sa fie o carte despre relaxare, despre momente de respiro in miez de saptamana si cond colo, Ioana Chicet Macoveiciuc ne prezinta aventurile a sase tinere insarcinate care se cunosc miercurea la... cursul de Lamaze. M-a surprins, m-a amuzat si mi s-a parut perfecta pentru serile geroase petrecute in compania unei carti relaxante. Da, mi-a placut tare mult!
- Tot ce aveam de spus despre Privighetoarea v-am spus in acest articol si zau ca nu mai pot sa gasesc si alte cuvinte de lauda la adresa sa. Mi-a placut la nebunie si v-o recomand cu drag!

    Cam atat pentru luna ianuarie, acum ma declar 100% pregatita pentru tot ceea ce ne rezerva februarie. Desi va fi o luna extrem de scurta, sunt convinsa ca va fi mult mai bogata in descoperiri. Sa vedem, sa vedem....


Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like