OOTD: Back to black

marți, februarie 28, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Nu puteam sa incepe decat cu: Hasta la vista, Faurar!
    Am ajuns si la ultima zi lunii februarie iar acest lucru ma incanta atat de mult incat nici nu va puteti imagina. Iarna a luat sfarsit, soarele a inceput sa isi faca simtita prezenta de ce in ce mai des iar noi avem toate motivele sa iesim din casa si sa ne bucuram de noul anotimp (sper ca primavara sa fie la fel de hotarata pe cat a fost si iarna din acest an sau ma rog, anul trecut, ma intelegeti voi).
     Odata cu venirea celor cateva grade in plus, am decis sa imbratisez tenditele care se mentin si in acest sezon si sa apelez cat mai des la pantofi sport. Ii port intr-o multime de combinatii, de la tinute office pana la tinute sport care nu ies in evidenta prea mult. Am observat ca ma pot bucura de confort, eleganta si ceva diferit datorita lor asa ca da, va propun si voua sa incercati sa apelati la combinatii de acest gen.

    Pentru tinuta de astazi mi-am dorit sa va prezint ceva deosebit si din acest motiv m-am indreptat spre pantalonii/colantii sau ce-ar dori sa fie ei, din catifea pe care i-am purtat alaturi de un pulover lejer si un maieu care sa ofere o pata de culoare intregii tinute.
    Tinuta mi se pare sporty-chic, comoda, care poate sa fie purtata atat la o plimbare cat si intr-o zi de "casual friday" la serviciu. Depinde de noi si de indrazneala noastra.

    Din momentul in care catifeaua a revenit in tendinte mi-am dorit si eu cateva articole vestimentare confectionate din nobilul material dar nu vazusem ceva care sa ma tenteze foarte, foarte tare. Da, imi placeau rochiile dar nu vazusem modelul potrivit, bluzele mi se pareau asa si-asa iar in momentul in care i-am zarit pe inculpatii in cauza mi s-a si aprins beculetul, gandindu-ma la toate modurile in care pot fi purtati.
     Desi ma asteptam sa aiba un croi putin mai lejer, nu pot sa spun ca am fost foarte dezamagita in momentul in care am vazut cum se asaza pe corp. Daca le alaturam ceva lejer consider ca pot fi purtati fara niciun impediment.


    Mi s-a parut ca un ceas de acest gen s-ar incadra foarte bine in acest peisaj asa ca l-am scos si pe dansul la promenada. Trebuie sa recunosc ca am fost foarte curioasa in privinta din momentul in care i-am vazut prezentarea de pe site dar, din pacate, nu pot sa spun ca am fost impresionata in momentul in care a ajuns in posesia mea.
    E dragut, e sport dar e un fel de "tantalau" watch pentru ca smart sigur nu e nici el, nici functiile sale. Pe langa toate astea am reusit sa-i mai trag si cateva zgarieturi pentru a ma convinge ca relatia mea cu ceasurile nu mai e ce-a fost.

    Modelul puloverului pe care il port mi-a atras atentia inca de la inceputul sezonului rece si nu m-am linistit pana nu am stiut ca o sa am si eu macar unul. Imi place pentru ca poate fi purtat in mai multe moduri, poate fi lasat pe umeri sau siretul poate fi strans astfel incat sa poate fi purtat in combinatii foarte cuminti.
    Singurul lucru care m-a deranjat tine de calitatea materialui, care lasa scame intr-un timp recod. Cred ca a venit momentul sa-mi achizitionez un aparat special pentru indepartarea scamelor pentru ca ma confrunt din ce in ce mai des cu aceasta problema.

Am purtat:
Pantaloni - aici;
Pulover - aici;
Maieu  - random;
Adidasi - New Balance;
Ochelari de soare - Decathlon;
Ceas - aici.


     Voi ce parere aveti despre tinutele de acest gen. Le abordati sau preferati tinute clasice?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like