Vinerea imbulinata #96

vineri, februarie 03, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Vinerea e zi de imbulinare, cu multa veselie si culoare.
     Si daca de aceasta data bulinele mele sunt vesele, fotografiile pe care le-am facut m-au cam sabotat. Am dorit sa ma joc cu niste accesorii diferite (mai exact o lupa), zona in care am plasat-o nu a beneficiat de prea multa lumina iar in momentul in care am descarcat pozele am observat tragedia. Era prea tarziu iar de la lumina naturala mi-am luat gandul (din nefericire, doar in weekend-uri ma pot bucura de lumina cea mai buna...). Asadar si prin urmare le-am "pieptanat" iar astazi ma prezint in fata voastra cu o manichiura care mi-a placut prea mult pentru a o lasa nepostata.
     Am optat pentru o baza neagra (da, m-am reintors la latura mea intunecata) si apoi am inveselit-o cu ajutorul unor buline pastelate. Si daca pana acum le plasam fie in colturi sau in zone laterale, de acesta data am ales sa le plasez in centrul unghiei, pentru a iesi cat mai mult in evidenta. Tare mult mi-a mai placut rezultatul final!



    Voi ce parere aveti despre propunerea mea? Ati purta o manichiura de acest gen?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like