Yellow, yellow, my new fellow

miercuri, februarie 08, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Zapada se topeste-ncetisor iar temperaturile au inceput sa creasca. Nimic nu ma bucura mai mult ca zilele in care soarele orbitor isi intinde razele spre noi si ne dezmiarda chipurile. Primavara e atat de aprope incat incep sa-i simt izul proaspat iar postarile cu ghiocei de pe Facebook, din diverse zone ale tarii, imi fac inima sa-mi creasca de bucurie. Primavara sper sa fii puternica si sa invingi aceasta iarna capricioasa!
    Din momentul in care am vazut ca mercurul termometrelor a inceput sa creasca am stiut ca pot sa incep pregatirile pentru noul sezon. Mi-am frecat palmele, am zambit cu mult entuziasm si am inceput sa rascolesc sifonierul in cautarea unor haine care sa se preteze temperaturilor de afara. Am redescoperit fustele, jachetele de piele si, intr-o zi, la serviciu, am purtat adidasi. Ce bine-a fost!
    Pentru postarea de astazi m-am indreptat spre o combinatie care mi-a placut foarte mult si n-am m-ai avut rabdare pentru a  o imortaliza intr-un cadru verde "crud". Oricum, sunt pregatita de primavara iar jacheta pe care v-o voi prezenta in cadrul acestei postari va fi vedeta sezonului intermediar. Parol!
   
  De cand obsesia mea pentru aceasta nuanta de galben? De cand am observat ca "ma prinde" indiferent de nuanta parului meu sau de machiajul pe care il port.
    Am vazut aceasta jacheta pe mai multe bloguri, purtata intr-o multime de combinatii si nu pot sa spun ca m-a inspirat prea mult. Totusi, dupa un timp, ochii au inceput sa-mi straluceasca iar in momentul in care am vazut-o pe unul dintre magazinele online pe care le prefer, n-am mai stat pe ganduri. Stiam ca va ajunge in toiul iernii si ca n-o sa pot sa o port dar acest lucru nu m-a speriat.
    Ei bine, datorita sistemului national de transport al coletelor, bijuteria mea a ajuns mai tarziu decat ma asteptam iar zilele trecute, cand ne bucuram de cateva raze de soare, am scos-o la plimbare.

     Materialul sau este moale, usor de purtat in orice fel de combinatie, detaliile arata impecabil iar culoarea, culoarea e de vis!

     Am ales sa o port alaturi de o fusta plisata, al carei model mi-a atras atentia de ceva vreme. Aceasta a suferit cateva modificari deoarece in momentul in care am primit-o era destul de lunga si mi se parea ca nu ma avantajeaza, asa ca am renuntat la vreo 10 cm din lungimea sa si m-am declarat incantata.

    Problema cu care m-am confruntat cu dansa a fost la capitolul sifonare... Am incercat sa o calc dar materialul sau subtire mi-a dat cateva emotii si m-a facut sa abandonez, am spalat-o si-am scuturat-o pana mi-au iesit peri albi dar n-am avut niciun succes. Imi pare rau ca v-o prezint in aceasta stare dar nu stiu cum as putea sa o fac sa arate mai decent.
     Palaria pe care am ales-o a fost o decizie de moment. Imi doream ca tinuta sa aiba un aer cochet iar contrastele sa fie vizibile. Bingo!
  
    Geanta, ei bine geanta mi s-a parut alegerea perfecta. O aveam pe wishlist de ceva vreme si mi se pare ideala atat pentru tinute elegante cat si pentru tinute lejere. Cel mai des o port in genul gentilor postas si sper sa fie cat mai rezistenta pentru ca e incapatoare si, stiti ce fac femeile cu gentile incapatoare? Le umplu pana la refuz!

Am purtat:
Jacheta - aici;
Helanca - Zara.
Fusta - aici;
Dresuri - random;
Botine - Lovelyshoes;
Geanta - aici;
Palarie - aici.

    Ce parere aveti despre tinuta mea? 
    Dar despre noua mea obsesie?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like