InstaMania #138

luni, septembrie 10, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Ne apropiem cu pasi grabiti de mijlocul lunii septembrie iar eu, zau ca nu ma pot dezmetici. Cand a trecut timpul? Zau, cand?
    Cred ca acesta a fost subiectul principal al majoritatii introducerilor in InstaMania din acest an. Hmm.... Lunea incepe cu agitatie, martea incep sa ma mobilizez si nici nu stiu cand se face vineri, ziua in care ma pregatesc pentru weekend. Weekend-urile zboara si zilele de luni ma surprind cu rapiditatea cu care apar din nou in peisaj. Dubios de-a dreptul. Oare exista vreo magica potiune care sa ne ofere putin mai mult timp? Macar cateva ore in plus? Ce bine ar fi. 
     Dar pana sa gasesc comerciantul care sa-mi ofere produsul miraculos, te invit la un nou episod din InstaMania. 

    Mi-era dor de o mica excursie iar Biertanul mi s-a parut a fi cea mai rapida solutie. Am mai vizitat cetatea dar nu am admirat-o de la distanta asa ca n-am stat pe ganduri in momentul in care am vazut ca vremea e perfecta iar temperaturile mai mult decat binevoitoare.

    Chiar daca e toamna, nu renunt la nuante vesele purtate in diverse combinatii. De aceasta data oja de la Melkior Fluo Green a fost asortata cu guma de mestecat Hubba Bubba care m-a facut sa ma simt din nou copil.

     Atunci cand ai nevoie de ochelari de soare polarizati iar prietenii te anunta ca pe Northweek sunt reduceri de 50% nu mai stai pe ganduri. Dai "sfoara-n tara", pui de-o comanda comuna pentru a nu plati transport (comenzile de peste 70 euro beneficiaza de transport gratuit) si apoi te bucuri de niste chilipiruri (ochelarii mei au fost doar 15 euro). Yay! Smart shopping!

    Si daca e toamna, e timpul pentru lumanari. Sa fie cat mai multe si cat mai aromate. Yankee Candle sunt delicoase, ca de obicei.

    O sedinta foto si niste poze simpatice dospec dar timpul nu-mi permite sa le public. Totusi, n-am ezitat sa ti-o prezint pe preferata mea si abia astept sa le public si pe urmatoarele. Tine-mi pumnii, saptamana aceasta mobilizarea este obligatorie!

    Totul a inceput cu... gandul la Viscri si s-a terminat cu o adevarata aventura.
     Biserica fortificata de la Cincsor a iesit in calea noastra si nu am putut sa o ratam. Este frumoasa, ingrijita si are o liniste pe care ti-o transmite si tie (pretul biletului de acces este de 5 lei).

    Apoi a urmat Viscri, celebrul sat in care toti isi doresc sa ajunga. Acum... ce a zic... Am vazut si mai frumoase iar daca drumul ar fi fost atat de rau pe cat ma asteptam, zau ca m-as fi suparat. Dar asa, nu mai zic decat ca biserica fortificata este draguta, din pacate nu beneficiezi de niciun ghid si nu primesti niciun pliant la intrare, dar te descurci si o poti inspecta fara nicio problema. Eu am avut noroc cu un magnet de frigider in forma de carticica cu o multime de informatii utile. Pret bilet - 10 lei.

    Cu Rupea m-am mai intalnit si mi-e draga de nu mai pot!
    Romania este magica, degeaba!

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania. In cazul in care doresti sa te delectezi cu mai multe fotografii, ne vedem si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana. Stiai, nu-i asa?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: