InstaMania #139

luni, septembrie 24, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Spune-mi drept, iti vine sa crezi ca am ajuns in ultima saptamana din septembrie? Mie nu. Ma zgribulesc uitandu-ma la prognoza meteo si ma rog sa nu fie chiar atat de rau. Inca nu am trecut la "artileria" grea in ceea ce priveste hainele groase dar, daca vad ca nu e de gluma, o sa ma indrept fix spre cele mai groase pulovere fara sa mai tin cont de nimic. Imi place toamna, dar o prefer cu temperaturi prietenoase.
     Totusi, pentru moment imi pastrez optimismul si te invit la un nou episod din InstaMania, cel cu numarul 139. Wow!

     Trebuie sa recunosc si ca ma simt pregatita si pentru zile mai putin calduroase, in care sa raman in casa in compania unei carti bune. Stocul este mai mult decat suficient.

    Hydrabio Brume Spray – Apa calmanta, cu efect racoritor, hidratant de la Bioderma a ajuns pe mana mea saptamana trecuta si abia astept sa o pun la incercare in toate situatiile in care promite sa faca fata. Voi reveni cu un articol in curand.

    Prima mea victima, care si in prezent detine acelasi statut a fost Muza. Trebuie sa recunosc ca imi pare rau ca am subestimat-o pe Jessie Burton si ca am lasat Miniaturista sa zaca pe raftul bibliotecii mele. Dupa ce am citit primele randuri din Muza am stiut ca stilul ei e perfect pentru gusturile mele si ca vreau sa-i devorez toate titlurile. Am nevoie doar de putin mai mult timp. De unde sa fac rost?

    M-ar tenta sa-l tund mai scurt dar sunt sigura ca dupa ce as face pasul as plange dupa pletele-mi semi-cosanzenesti si-atunci ma mai joc cu el si-l prind in diverse moduri.
    P.S.: Matte Stain de la Melkior cu-a sa nuanta Flirty este pur si simplu genial!

     Rasfat de weekend, o omleta #yummyyummyinmytummmy.

     Despre mastile de la Garnier auzisem doar lucruri bune ( de fapt, n-am auzit niciun lucru rau despre niciun produs de la Garnier) asa ca am decis sa ma rasfat cu un care promite o super hidratare. Mi-a placut enorm si-acum vreau sa le testez pe toate.

    Lacul Oasa intr-o dupa-amiaza de septembrie. Liniste si pace. Da, ne place! Romania e frumoasa foc!

    Si-am incalecat pe-o sa, si ti-am prezentat InstaMania. Sper ca ti-a placut si episodul de azi si abia astept sa ne mai intalnim si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: