Preferatele lunii septembrie

duminică, septembrie 30, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Septembrie se-apropie de final asa ca m-am gandit sa te surprind (si sa ma surprind chiar si pe mine) publicand articolul cu preferatele lunii. Da, e o premiera in acest an!
     Aceasta luna a fost frumoasa, inmiresmata, colorata, incarcata de raze de soare si a dat eroare doar acum, la sfarsit. Nu am schimbat foarte multe in rutina mea zilnica tocmai datorita faptului ca n-am simtit pana la un anumit moment ca sezonul s-ar fi schimbat. Din acest motiv preferatele mele nu contin inca arome "ciocolatoase", creme foarte dense si produse care te fac sa le asociezi cu zgribuleala. Vrei sa stii care au fost victimele? Acusica-ti spun!


    Nu puteam sa incep decat cu produsul de care m-am indragostit de la prima vedere. Matte Stain de la Melkior este unul dintre preferatele mele de ceva vreme dar in momentul in care am zarit nuanta Flirty, am stiut ca o sa avem o adevarata poveste de dragoste. Nuanta sa este pur si simplu perfecta pentru acest sezon, n-are cum sa nu-ti scoata buzele din anonimat, se aplica usor si rezista ore-n sir fara sa iti creeze nicio problema. Am abuzat de el si o voi face si in continuare.

    Daca tot vorbeam despre rujuri mate, trebuia sa il precizez si pe Tartiest de la Tarte Cosmetics. Eram foarte curioasa in privinta produselor apartinanad acestui brand iar Alexantza cred ca mi-a citit gandurile.Aceasta varianta mini, a carui nuanta mi-e necunoscuta (ori nu vad eu bine) este un nude mai intens care mi se pare potrivit pentru orice nuanta a pielii. Se aplica usor, nu usuca buzele si rezista foarte bine (dar nu la fel de bine ca si cele de la Melkior, dupa umila-mi parere). Imi place si ma bucur ca am avut ocazia sa il testez.
    Nu credeam ca voi gasi un produs care sa-l detroneze pe Lash Sensational de la Maybelline si totusi... Scandalsh de la Melkior a reusit. Imi place foarte mult pentru ca: separa, alungeste (chiar si genele liliputane) si ofera volum. Este incredibil si ma bucur ca i-am dat o sansa.

    Crema pentru fata cu Vitamina C de la Cosmetic Plant a fost aliata mea in ultimele doua luni si trebuie sa recunosc ca daca ar fi avut un SPF de... sa zicem...30... ar fi devenit preferata preferateor mele. Imi place mult textura sa care nu e nici prea lichida, dar nici onctuoasa, izul sau fresh, hidratarea optima pe care mi-o oferea. Ne intelegem de minune si in prezent si presupun ca n-o sa renunt la ea prea curand.
    Si daca tot au scazut temperaturile, m-am intors la Palmer's crema pentru maini care mi-e alaturi de cateva ierni incoace. E foarte densa, are o aroma dulceaga puternica si hidrateaza excelent. Mi-as fi dorit sa existe si o varianta care sa aiba si o cantitate mai mare dar ma multumesc si cu liliputana aceasta.
     E toamna, asa ca sezonul lumanarilor a inceput. Momentan folosesc uleiurile de la Solaris care imi parfumeaza casa si care ma relaxeaza. Mmmmm... Imi plac!

    Despre cele trei victime pe care le-am ales in acest sezon ti-am povestit intr-un articol anterior (clickaici) asa nu pot sa spun decat ca ma straduiesc sa ma tin de cuvant. Ultima perioada a fost si mai aglomerata decat de obicei dar in 80% din cazuri n-am parasit incinta fara sa ma hidratez. Yay!
    Cam atat pe ultima luna. Daca sunt multe, daca sunt putine ... te las pe tine sa decizi. Eu mi-am pledat cauza si astept sa vad daca avem vreun preferat in comun sau daca ai vreo recomandare pentru mine.

Kiss Kiss Dee



    

You Might Also Like

0 comentarii: