Trei pentru acest sezon

luni, septembrie 17, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Toamna isi intra in drepturi, incepe sa cucereasca cat mai multe teritorii iar acest lucru ma bucura dar ma si sacaie in acelasi timp. Iar trebuie sa schimb ritualul de hidratare, iar trebuie sa acord o atentie deosebita pielii pentru a ma asigura ca nu o sa aiba un aspect reptilian care sa ma scoata din sarite.     Dar, avand in vedere faptul ca nu duc lipsa de materie prima ci doar de chef pentru ca ritualul sa devina ritual in adevaratul sens al cuvantului (nu doar aplicarea in graba a unei creme de doua ori pe saptamana) am ales trei produse care-mi plac si pe care mi-am propus sa le termin pana la sfarsitul sezonului intermediar. In acest mod o sa-mi canalizez atentia asupra lor si-o sa-mi fac rusinica de rigoare daca n-o sa reusesc sa le termin in timp util.

     Balsamul de corp All over rescue de la Barnangen Beauty este primul pe lista mea deoarece e un produs de nota 10 si n-are rost sa il mai economisesc avand in vedere faptul ca se gaseste in magazine si pot sa-mi refac oricand stocul. Ti-am vorbit despre el si in cadrul acestei postari si zau ca ma incanta la fel de mult. 
Are o aroma placuta, o consistenta placuta, se absoarbe rapid in piele si hidrateaza excelent. Da, e un produs fain, fain, fain.

      Iti mai amintesti refrenul "Mi s-a puuuus pata pe tine... La, La, La, Tra-la-laaa!"? Ei bine, asta mi s-a intamplat cu untul de corp Sanctuary, primit cadou de la Alexantza care de fiecare data cand se intoarce in tara il face invidios pe Mos Craciun.
     Acest unt pentru corp are consistenta pe care o caut de fiecare data cand vad ca am de-a face cu un produs de acest gen si pe langa hidratare, ofera pielii un iz puternic care persista ore-n sir. Recunosc, am fost putin sceptica in privinta faptului ca se si lauda ca e un produs parfumat care rezista dar, m-a cucerit si din acest motiv sunt convinsa ca va fi primul produs care o sa apara la categoria produselor terminate.

     Adevarata provocare abia acum incepe, laptele de corp din goji si rodie de la Anian este ultimul produs din cele carora le-am pus "gand rau". Ti l-am prezentat in cadrul acestui articol dar, avand in vedere faptul ca am mai folosit in paralel cu dansul si alte produse similare, mi se pare interminabil.
    Bine, intr-adevar si cantitatea sa 400 ml este extrem de generoasa dar voi fi foarte mandra de mine in momentul in care voi vedea ca am reusit sa-i epuizez intreaga cantitate. Este un produs excelent, are o aroma deosebit de placuta si-ar fi fost pacat sa-l las pe banca de rezerve si sa expire.

    Victimele au fost alese, obiectivul stabilit iar determinarea mea atinge cote maxime in acest moment (sper sa ma tina pana la sfarsit). Tine-mi pumnii!
    Ah, da! Si mi-am mai propus ceva!
    Pana nu reusesc sa le dau gata, nu mai am voie sa mai achizitionez alte produse similare. Pam-Pam!

    Tu, ce produse ai ales pentru acest sezon?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: