Review: Lapte de corp din goji si rodie ANIAN

duminică, februarie 25, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Probabil stii deja ca produsele din gama ANIAN cu goji si rodie nu sunt o noutate pentru mine dar laptele de corp mi-a starnit interesul inca de la primele vizite pe care le-am facut pe site-ul triodeluxe.ro. Totusi, pana in acest an, m-am indreptat spre produsele destinate ingrijirii mainilor si tenului, produse care mi-au placut la nebunie. Din acest motiv, n-am stat pe ganduri in momentul in care am ales produsele cu care urma sa ma rasfat si m-am indreptat tintit spre laptele de corp.  
    Cantitatea sa generoasa a fost unul dintre motivele care a mai adaugat un gram in plus in balanta deciziilor mele. Cum sa nu alegi produse care au 400 ml? N-ai cum sa le treci cu vederea.
     Apoi, sistemul de dozare a fost cel care m-a facut sa zambesc. Pe langa faptul ca e igienic, mi se pare ca da si un aer asa, de cochetarie, in baia mea.

     Dupa ce l-am primit l-am plasat direct pe marginea cadei si-acolo a ramas pentru a ma rasfata dupa fiecare dus.
     Are o consistenta usoara si as putea sa spun ca e o combinatie 50/50 intre un lapte de corp si o lotiune de corp si sa absoarbe rapid in piele.
     Dupa fiecare utilizare pielea mea imi este recunoscatoare pentru rasfatul pe care i l-am oferit si ma felicit pentru alegerea facuta. Pielea ramane fina, hidratata si catifelata pe parcursul intregii zile, indiferent de temperatura de afara sau de hainele pe care le port.
     Are o aroma proaspata, fructata care se mentine pe piele ore-n sir. Mmmm, e delicioasa!
Ingrediente:

    In concluzie, nu pot sa spun decat ca-mi place la nebunie si-n cazul in care te tenteaza, poti sa il achizitionezi de aici la un pret de 24 lei. Un chilipir, zau asa!
    Tu, ai folosit produse din gama Anian cu goji si rodie? Care este produsul tau preferat de la Anian?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like