Review: Ruj Absolut Mat by Yves Rocher

vineri, februarie 23, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Draga mea,

    Nu stiu tu cum esti dar eu, in momentul in care port un ruj, simt ca ma cracterizeaza, ca face parte mine. Fiecare nuanta pe care o port exprima ceea ce simt sau, imi influenteaza starea de spirit. Daca port o nuanta naturala inseamna ca in ziua respectiva fie sunt senina, boema sau de ce nu... grabita (fiindca dupa cum stii si tu aplicarea unei nuante intense implica putina rabdare astfel incat buzele sa aiba aspectul acela stas de "machiaj scos de la cutie") iar daca port nuante inchise, indraznete sunt de neinvins. Da, de fiecare data cand port un ruj simt ca nuanta sa se incadreaza in peisaj, se asorteaza cu vestimentatia mea si ma scoate din anonimat.
    Din acest motiv, am pregatit cu atentie articolul de astazi pentru ca noua gama Absolut Mat lansata de Yves Rocher cuprinde niste nuante care se incadreaza perfect in a doua categorie dupa umila-mi parere.

    Nuanta cu numarul 150 este cea mai pasnica nuanta din intreaga gama, un nude rozaliu pe care poti sa il porti atat dimineata cat si seara. Este o culoare cu care nu ai cum sa dai gres.

     Cand spun visina putreda ma gandesc la nuanta numarul 151, iar aceasta mi se pare ca se incadreaza perfect chiar si intr-un peisaj office.Depinde si de curajul tau, bineinteles. Eu n-am nicio problema sa-l port si la birou.

    Nuanta cu numarul 152 ma duce cu gandul la un visiniu capsunicios. Iti plac descrierile mele, nu-i asa? Visiniul acela cu tenta de roz, intens si bland in acelasi timp. Eu il port alaturi de un cat-eye astfel incat sa-mi evidente atat buzele cat si intregul machiaj.

    153 este visiniul cu subton mov, nuanta perfecta pentru iarna si sezoanele intremediare. Nu stiu daca l-as purta si vara dar in zilele si noptile in care temperaturile sunt scazute e pur si simplu perfect. E o nuanta intensa dar deosebit de frumoasa.

    Si pentru ca sezonul cald sa nu fie eclipsat, intra in scena nuanta cu numarul 154, un rosu corai cu subton rozaliu. Deja ma gandesc la zilele caniculare, in care si nuanta tenului meu incepe sa capete o culoare... umana (in general, ii fac concurenta lui Casper) si aplic o nuanta intensa care semnalizeaza de la o posta. Da pentru culoare, da pentru pofta de viata!

     Imediat in urma sa vine nuanta cu numarul 155 un rozaliu intens, care ar putea sa fie varianta estivala a lui 151. Putin mai bland, mai prietenos dar care nu se lasa deloc mai prejos.

    Dupa parerea mea, 156 este rosul suprem. Nuanta aceea pe care trebuie sa o ai in portfard si pe care o porti de fiecare data cand iti doresti sa porti un pin-up senzational. Fie vara, fie iarna, fie zi sau fie seara, niste buze rosii si un eyeliner trasat perfect te scot din anonimat si te fac sa te simti invincibila.


     Ultima, dar nu cea din urma, nuanta cu numarul 157 intregeste paleta de nuante visinii a gamei cu un rosu burgund de toata frumusetea. N-ai cum sa-l omiti iar eu il port fie in combinatie cu un machiaj natural in care accentul este pus doar pe buze, fie tot alaturi de un eyeliner trasat cu mare atentie.

Swatch:

     Fiecare ruj are o cantitate de 3.7 grame iar izul care le insoteste este unul dulceag, extrem de placut.
    Dupa aplicare buzele raman fine, catifelate iar senzatia aceea de buze uscate pe care sunt convinsa ca o stii si tu de la toate rujurile mate pe care le-ai mai testat, nu exista.

     Rezista cu brio si in fata bauturilor si a mancarii, eu pe parcursul celor minim 10 ore pe care le petrec departe de casa sunt nevoita sa reimprospatez culoarea o singura data si chiar daca nu folosesc un contur de buze, constat cu bucurie ca nu se intinde.
     In concluzie, imi plac aceste rujuri si le port cu mandrie de fiecare data cand ies din casa, indiferent de destinatia pe care o am. Primesc un DA din partea mea si sunt tare bucuroasa ca le-am descoperit.

Tu ai incercat rujurile Absolut Mat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like