LOTD: Sunny Spring

marți, aprilie 30, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In sfasit razele soarelui ne rasfata. Mi-a fost atat de dor de cerul senin, de vremea frumoasa, de temperaturi ridicate ... incat in momentul in care am prins cateva ore libere am inceput procesul de creatie al unui nou look.
    Era sa uit, foarte inspirat titlul meu, nu? Genial de-a dreptul. :))
    Fiind in pana de idei, mi-am amintit de paletuta Coastal Scents care statea singura si nefolosita de foarte mult timp si care numai ca nu striga precum Talisman in momentele de glorie - "Singur-aaa, atat de singur-aaa..." asa ca i-am acordat atentia dupa care tanjea si i-am oferit un rol principal in conceperea look-ului
    Am urmarit obtinerea unui look delicat in care am folosit nuante diafane de galben, vernil si bleu si sper sa va placa rezultatul meu.








Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer P2;
- Paleta Coastal Scents Prism Palette;
- Mascara Clump Defy Max Factor - black brown;
- Creion Ada - Alb;
- Kit sprancene MUA;
- Gene false Baby Queen.

 Machiaj ten:
-  Fond de ten Deborah - Radiant - no. 04;
- Pudra compacta Deborah - LA CIPRIA - no. 40;
- Pudra translucida MUA Matte Perfect;
- Blush MUA - no.01.

Machiaj buze:
- Creion Colour Elixir Giant Penstick - Foxy Amber.

Ce parere aveti despre acest machiaj? L-ati purta?

Kiss Kiss Dee
 


You Might Also Like