O surpriza incantatoare

joi, aprilie 04, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Saptamana trecuta am fost surprinsa de Catalina pe care sunt sigura ca o cunoasteti, deoarece ne incanta cu manichiurile ei pe blogul  CatalliNails.
    Datorita faptului ca sunt o comentatoare activa, Catalina s-a gandit sa imi faca o bucurie trimitandu-mi un pachetel. Va rog sa ma scuzati, nu am mai fotograjiat si superbul ambalaj roz dar, fiind foarte matinala in momentul in care am ridicat coletul si pe deasupra si foarte curioasa am devorat ambalajul  atat de repede incat era sa distrug si scrisorica strategic plasata intre ambalaj si cutie (pe dansa am pastrat-o doar pentru mine).
    In interiorul cutiuteti am descoperit o comoara care m-a facut sa exclam: "My preciousssss!" la fel ca si cunoscutul personaj din Stapanul inelelor. Priviti si voi surpriza Catalinei!


- Opt minunatii, opt oje care mai de care mai frumoase printre care si baby doll-ul acela roz pe care l-am admirat atat de mult pe blogul ei. Cu aceasta ocazie voi incerca si prima mea oja mata Gabrini, prima mea oja Rapsodi, glitter-ul Gabrini si alte nuante superbe din gama Gabrini Elegant.
- O lumanarica aromata mov pe care imi e mila sa o aprind - tipic mie!
- Un carusel cu pietricele colorate pentru nail art.
- Un gloss Avon - Glazewear Shine - nuanta Iced Pink, perfect pentru zilele de vara care vor veni...la un moment dat.

Nu pot spune decat ca, aceasta supriza m-a impresionat in cel mai placut mod posibil. Calatlina mi-a citit gandurile si mi-a indeplinit dorintele.
Iti multumesc draga mea!

Voi de ce surprize ati avut parte in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like