OOTD: Busy day

marți, iulie 16, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     A trecut ceva timp de cand nu v-am mai prezentat un outfit nu-i asa?
   Pentru postarea de astazi am ales sa combin aceasta minunatie cu o fusta galbena de care sunt indragostita din momentul in care am achizitionat-o. Imi place foarte mult cum arata impreuna, nuantele lor fiind cat se poate de "compatibile" si mi se pare o tinuta care poate fi purtata atat ziua, la birou cat si  seara, la un eveniment, cina & Co. 
    Imi plac tinutele de acest gen, sunt multifunctionale si perfecte pentru noi, cele care alergam dintr-o parte in alta incercand sa facem cat mai multe lucruri odata si sa aratam bine in acelasi timp. Ma regasesc in acest stil (atat de viata cat si vestimentar) si sper ca si voua sa va placa la fel de mult.









Camasa -ROMWE, Fusta - HLN, Sandale - Leonardo, Plic - Meli Melo.

Ce parere aveti despre tinuta mea? Ati purta o combinatie de acest gen?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like