Vinerea imbulinata #12

vineri, iulie 26, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Sau mai bine spus: Natiune, natiune o imbulinam din nou!
    Pentru astazi m-am gandit ca o ploaie cu bulinute nu strica nimanui asa ca am apelat la ojele primite de la Farmasi Romania,  la care am mai adugat eu una si am inceput procesul de imbulinare.
    Rezultatul imi place foarte mult, mi se pare una dintre cele mai reusite imbulinari de pana acum.
    Sper sa fiti de acord cu mine.






Produse folosite:
- Oja Farmasi - nr. 30 - baza;
- Oja Farmasi - nr. 083 - negru;
- Oja Farmasi - nr. 100 - lila.

Ce parere aveti despre ideea mea? Mie imi place rezultatul obtinut si sunt foarte curioasa ce au mesterit Alexia si Alexantza. Am plecat, v-am spus ca sunt curioasa!

Kiss Kiss Dee

P.S.: Daca doriti sa aflati toate noutatile despre produsele Farmasi, nu uitati sa le dati un like aici.

You Might Also Like