Cu si despre noile mele uleiuri preferate

marți, septembrie 24, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va prezint noile uleiuri care au intrat timid in casa mea, in prag de toamna, la sfarsitul lunii august. Intermediarul a fost reprezentat de Elemental, Sorina recomandandu-mi produsele de care aveam nevoie. Totul a decurs simplu, eu i-am spus ce ma intereseaza, iar vedetele zilei asteptau sa fie puse la treaba  dupa doua zile.


    O sa incep cu uleiul de caise BIO MAYAM(intinereste, hidrateaza si ilumineaza tenul - potrivit pentru orice tip de piele).


   El a fost primul pus la incercare de catre trei generatii. O sa va intrebati probabil ce e in capul meu, nu-i asa?
   Ei bine, nu vorbesc doar de dragul insiruirii cuvintelor si o sa va demonstrez acest lucru chiar acum. De fiecare data cand merg acasa, duminica dimineata mi-am format un mic ritual alaturi de mamicile mele (mama si bunica mea cea cocheta) - o masca homemade urmata de un masaj facial. Un vis! La ultima vizita am luat cu mine uleiul de caise si l-am pus la treaba fara mila.
    Pot sa a spun ca am vazut diferenta de prima utilizare:
- tenul mamei mele arata exceptional, hidratat, iluminat;
- bunica mea zambea si spunea ca se simte mai tanara cu cativa ani buni, tenul sau arata foarte bine iar ridurile imblanzite;
- mie imi era teama sa il aplic deoarece ma temeam de comedogenicitatea sa dar totusi, am indraznit. Primele cuvinte care imi vin in minte sunt hidratare si iluminare. Mi-a placut.
    Ajunsa acasa am continuat sa il folosesc si, de asemenea am inlocuit crema pe care o foloseam seara in zona ochilor cu uleiul sus numit.
    Il folosesc doar seara deoarece are nevoie de mai mult timp pentru a fi in totalitate absorbit si ma bucur de efectele sale benefice. Pielea din jurul ochilor este mai hidratata, arata bine si ma bucur ca l-am directionat si catre aceasta zona.Tenul arata odihinit.
    Desi am tenul mixt, nu am avut nicio problema (nu l-am aplicat in zona T), monstruletii nu si-au facut aparitia asa ca voi continua sa il folosesc.
    Il folosesc in fiecare seara in zona ochilor si de doua, trei ori pe saptamana pe ten iar cantitatea consumata este insesizabila. Nu am nevoie decat de cativa stropi pentru o utilizare.
    Inculpatul nostru este incolor si inodor (am tot adulmecat recipientul dar nu am simtit niciun iz), are o cantitate de 50 ml si poate fi achizitionat la un pret de 14.50 lei.

    Cu uleiul de margarete MAYAM (recunoscut pentru efectul refermizant, fiind util pentru ingrijirea bustului, ingrijire postnatala, refacerea tonusului pielii pe gat, decolteu, conturul fetei) povestea a fost putin diferita. 



    Initial imi alesesem un alt produs dar am rugat-o pe Sorina sa imi recomande un produs destinat ingrijirii zonei decolteului. Cred ca stiti deja ca imi doream de mai mult timp un produs care sa aiba grija si de aceasta zona si de ficare data cand testam ceva dupa cateva aplicari pe pielea mea apareau si cateva surprize. Initial ma gandisem ca sunt am eu un "defect stricat" deoarece niciodata nu m-am confruntat cu probleme de acest gen, m-am gandit la alimentatie, suplimente alimentare & co dar pana la urma am ajuns sa intrerup folosirea produselor pe care le consideram vinovate. Si am incercat destul de multe...
    Pana si denumirea sa - ulei de margarete - ma duce cu gandul la ceva fin, usor, catifelat asa ca am acceptat sa il testez..
    Dupa primele utilizari am observat ca pielea mea arata mai bine, e mai hidratata , mai ferma. Mi-am spus ca nu are rost sa ma bucur, inca e prea devreme iar surprizele ar putea sa apara. Si-am continuat sa il folosesc (doar seara, bineinteles) iar acum, dupa o luna va pot spune ca ne iubim ca-n prima zi.
    Pielea mea se bucura de ingrijirea de care avea nevoie iar eu nu am nimic de obiectat la adresa lui, sunt pur si simplu incantata.
    Pretul unei sticlute de 50 ml este de 19.50 lei iar pentru o utilizare aveti nevoie de cativa stropi.

     In concluzie, ma bucur ca am gasit doua produse care sa-mi fie alaturi atat pe canicula (cat a mai ramas din ea, fara sa-mi creeze probleme) cat si pe ger (fiindca se apropie si avem nevoie de o doza maxima de hidratare) si care sa fie atat de eficiente..

Voi folositi uleiuri 100% naturale? Ce parere aveti despre ele?
Ce mi-ati recomanda?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like