Fashion Simple Dazzling Metal Rhinestone DIY Bracelet

luni, septembrie 16, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca stiti deja ca bratarile sunt accesoriile pe care le prefer in ultima perioada iar in momentul in care am primit propunerea Born Pretty Store de a-mi concepe o bratara personalizata am acceptat fara sa stau pe ganduri.
     Am intrat rapid aici si m-am gandit ce sa aleg.
     In primul rand m-am indreptat atentia spre accesoriile pe care le pot folosi pentru a o personaliza. Nu, nu am ales litere pentru a-mi scrie numele, am ales trei simboluri importante pentru mine.


- o inimioara -  pentru ca "all you need is love", nu-i asa?
- cifra trei - pentru ca este numarul meu;
- un trifoi -  pentru ca aduce noroc (sper, sunt mai superstitioasa uneori).


    Pentru curea mi-am dorit o nuanta diferita, pe care nu o mai am asa ca mi-am ales o nuanta de verde fistic. A fost prima care mi-a atras atentia si la ea m-am intors.



    Le-am montat si asta a fost tot.


    Cam asa arata bratara mea personalizata.


    Ce parere aveti? Nu-i asa ca e simpatica?
    Voi ce ati fi ales?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.:  In cazul in care va tenteaza acest produs, Born Pretty Store are shipping-ul grautit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.
complex-apicol 

You Might Also Like