NOTD: Mini orange drops

joi, septembrie 26, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru astazi v-am pregatit o manichiura cu o nuanta care este pe placul meu.
    Pe langa culorile inchise pe care le port in sezonul rece imi place sa port si nuante de portocaliu, mi se pare ca "indulcesc" orice tinuta si ma inveselesc in momentul in care imi privesc unghiutele.
    Lacul de unghii parfumat MIYO - mini drops mi-a atras atentia de la primul click pe site-ul magiq.ro nu numai datorita culorii sale simpatice, ci si datorita ideii de unghii parfumate.
    Imediat dupa ce am primit coletul ( daca optati pentru transport prin intermediul Postei Romane vi se pune la dispozitie si un track-ing number prin care puteti monitoriza transportul comenzii) am pus-o la treaba. 
   Mi-a placut ca nu lasa dare, se aplica frumos si este opaca in doua straturi. Dupa ce s-a uscat am simtit o aroma usoara de citrice care s-a mentinut pe unghii aproximativ trei ore. Are un luciu frumos si se usuca repede.
    Imi pare rau ca nu va pot transmite si o mostra aromata dar va prezint cateva poze cu "inculpata".



    Pentru putina diversitate pe inelar si pe degetul mare am aplicat cate un abtibild iar rezultatul mi-a placut foarte mult.


    Pe unghiutele mele a rezistat trei zile, in conditiile in care prestez si activitati casnice si de obicei la acest interval imi refac manichiura.
    Poate fi achizitionata de aici la un pret de 15 lei.

Ce parere aveti de acest lac de unghii?
Nu-i asa ca e simpatic? Ati purta o nuanta de acest gen in toamna aceasta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like