NOTD: Triangles & Nail Art Stamp Template Fancy Butterfly Flower Triangle Pattern QA66 Review

luni, noiembrie 18, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Sunt o fana a placutelor. Probabil una dintre cele mai noi fane dar ma bucur ca le-am descoperit.
    Astazi doresc sa va prezint o placuta pe care cei de la Born Pretty Store mi-au trimis-o pentru a-mi face de cap cu ea. Am ales modelul QA66 care pe langa forme geometrice ma va ajuta sa obtin unghiute cu imprimeu tribal, fulgisori si oameni de zapada, fluturasi si ceva care mi se pare ca seamana cu un covor de frunze (probabil imaginatia mea bogata il vede in acest fel).
   Pentru demonstratie m-am jucat cu trei nuante de oja pe care le-am aruncat pe placuta iar apoi le-am transferat peste o baza alba. Rezultatul, o nebunie!


    Dar pana la mai multe poze doresc sa va mai povestesc cate ceva despre aceasta placuta.
    Pana a ajuns in posesia mea placuta a fost protejata de o folie protectoare lipita foarte bine (chiar prea bine as putea sa spun). Fiecare model este foarte bine imprimat pe ea si este foarte usor de tranferat.
    Modelele mi se par foarte simpatice iar in momentul de fata aceasta placuta este preferata mea.


    Modele transferate pe o coala de hartie (nu ma intrebati cum aratam dpa ce am terminat procesul de stampilare, cert e ca s-a facut risipa de oja).


    Iar acum, triunghiurile mele favorite.




 
    Ce parere aveti? 
    Nu-i asa ca sunt simpatice?
    Abia astept sa va arat si celelalte modele. 

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

In cazul in care doriti sa achizitionati aceasta placuta, pretul ei este de 2.99 $, shipping-ul ei este gratuit iar daca la finalizarea comenzii introduceti codul PML91 veti beneficia de o reducere suplimentara de 10 %.

complex-apicol 

You Might Also Like