Review: Crema hidratanta nutritiva Bioliv

miercuri, noiembrie 20, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Stiu ca am intarziat destul de mult cu prezentarea acestui produs dar voiam sa imi fac o imagine clara iar apoi sa imi astern si sa va transmit parerea mea prin intermediul review-ului de azi.
    Inca de cand am pus la treaba crema pentru conturul ochilor Bioliv - review aici m-am tot gandit cum sa fac si sa epuizez stocul de creme pe care il aveam si sa testez si o crema produsa de Cosmetic Plant. Nu eram decisa in privinta sortimentului dar, in septembrie (daca nu ma insel) am zarit crema hidrtanta nutritiva Bioliv in pliantul DM la un pret de aproximati 15 lei. Cum sa ma abtin? Am fugit si am achizitionat-o iar apoi m-am grabit sa termin crema pe care o foloseam pentru a testa minunea.
    Auzisem doar lucruri bune despre ea si dupa doua saptamani incepeam cumintica si entuziasmata recipientul inculpatei.
    Dupa ce am desfacut capacul cutiei de carton in care era ambalata, am zarit un borcanel de sticla (pare foarte rezistent insa nu am fost curioasa sa vad cat de puternic e si nici nu l-am scapat pe jos) foarte dragut, feminin. Am indepartat capacul si a simtit o aroma placuta, proaspata (stiti ca nu ma dau in vant dupa aroma produselor pentru ingrijirea tenului dar aceasta m-a cucerit).


    Un alt aspect care pe mine ma intereseaza este consistenta unei creme. Consistenta cremei hidratante Bioliv mi se pare perfecta, nu este "nici prea - prea, nici foarte -  foarte" - stiti vorba, nu?


    Nu este onctuasa si se absoare rapid lasand tenul fin si catifelat.
   Desi initial o achizitionasem pentru a o folosi pe post de crema de noapte (datorita lipsei SPF-ului) nu am putut sa-i rezist iar acum o folosesc atat dimineata (oricum folosesc un produs cu SPF - fie fond de ten sau BB/CC Cream) si seara si sunt foarte multumita de efectul sau.
   Mi se pare ca tenul meu arata mai odihnit si simt ca este si hidratat. Sunt convinsa ca nici in sezonul rece nu ma va dezamagi.
 Chiar daca folosesc un produs pentru curatarea fetei dupa care in mod normal as fi avut acea senzatie enervanta de "piele care strange" aplic repede crema hidratanta si-am scapat si de aceasta problema.
   Dupa parerea mea este un un produs non comedogenic, tenul meu nu s-a confruntat cu surprize neplacute.
    Valabilitataea sa este de 6 luni de la deschidere.  
  Are o cantitate de 50 ml iar pretul sau este de 18.5 lei (conform site-ului cosmeticplant.com)
    Produsul poate fi achizitionat atat din hypermarket-uri, drogherii, farmacii cat si de pe site.

Ingrediente:
Aqua, Glycerin, Caprylic/capric triglyceride, Cetyl alcohol, Olea Europaea fruit oil*, Stearic acid, Coco-caprylate/caprate, Potassium cetyl phosphate, Methylpropanediol, Vitis Vinifera seed oil, Prunus Amygdalus Dulcis oil, Isopropyl myristate, Polysorbate-60, Ricinus Communis seed oil, Hydrogenated castor oil, Copernicia Cerifera wax, Beeswax, Panthenol, Olea Europaea leaf extract*, Sodium lactate, Lactic acid, Serine, Sorbitol, TEA-lactate, Urea, Sodium chloride, Allantoin, Caprylyl glycol, Phenylpropanol, Retinyl acetate, Tocopheryl acetate, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Sodium gluconate, Tocopherol, Sodium benzoate, Coumarin, Linalool, Limonene, Parfum.


    In concluzie , ma bucur ca am descoperit un nou produs romanesc ieftin si bun si nu exclud psibilitatea de a-l recumpara pe viitor. Primeste un mare DA din partea mea, nu am nimic de obiectat la adresa sa.

Voi ati folosit crema hidratanta nutritiva Bioliv?
Daca da, v-a placut la fel de mult? Daca nu, va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like