InstaMania #2

duminică, februarie 16, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Avand in vedere faptul ca primul episod al aventurii InstaMania s-a bucurat de un real succes m-am gandit ca, din doua in doua saptamani sa va tin la curent cu aventurile mele (mai mult sau mai putin palpitante) zilnice.
    Stiu ca de la primul episod au trecut mai mult de doua saptamani dar timpul asta-i nemilos (da stiu, eterna scuza cu timpul ....), blogspotul este greu de imblanzit in ultima perioada si ma chinui sa incarc pozele, dar pe cuvant ca o sa incerc sa fiu mai constiincioasa de acum inainte. Pic-cic am zis!
    Sa vedem...oare cum sa le ordonez eu?
    M-am gandit si la cateva colaje, sa-mi spuneti daca va place ideea fiindca voi mai face (in acest mod am descoperit o noua pasiune), cateva poze, cateva cuvinte pregatite sa fie asternute si gata. Sunt pregatita!
Sa-i dam drumul!


    Trebuie sa incep cu binecunoscutele poze intitulate Priveste cerul!. Mie-mi place la nebunie sa surprind cati mai multi norisori in diferite perioade ale zilei.


    Continuam jogging-ul si sunt mandra sa va anunt ca in curand o sa implinim varsta de doua luni de la primul pas alergator. Sunt mandra ca am reusit sa facem din asta un obicei si de doua sau trei ori pe saptamana sa alergam pana la epuizare (trebuie sa ne depasim limitele nu?). 
    Motto-ul meu, imprumutat desigur - Don't stop unless you're gonna faint, puke or die. La inceput simteam din fiecare cate putin, acum pot sa spun ca totul a devenit muuult mai usor.
    Selectand pozele pe care voiam sa vi le prezint am ajuns la concluzia ca as putea sa le numesc Priveste intunericul!. Ah, abia astept sa trecem la ora de vara!


    Saptamana trecuta am fost pentru prima oara in acest an la Zoo. Imi place atat de mult zona, imi place sa ma asez pe o bancuta, sa ma "intind" la soare si sa privesc lacul. Ma relaxeaza mai mult decat orice!


    Daca tot vorbeam de relaxare ... O seara petrecuta in compania curajoasei Scarlett cu ceva dulce alaturi nu poate sa fie decat perfecta.


    Sau cu o ciocolata mare cat inima mea.



    Era sa uit, cea  mai recenta descoperire in LIDL - cerealele Morning crunchy. Sunt un vis. Eu am inceput cu cele cu alune, am continuat cu cioco (multumesc pentru pont Theodora) iar acum ma asteapta cele cu capsuni. 


    Vineri, am primit o Valentina de la Deena si abia astept sa o folosesc.


     Ieri, am facut prima mini - excursie din acest an, la Cisnadioara. V-am prezentat-o aici. Ne place foarte mult si o vizitam in fiecare anotimp.


    Si tot ieri, am dat un like real acestor zile minunate de primavara timpurie.


    Asta-i tot! Sper ca n-am uitat nimic!
    Daca sesizati vreo lacuna in postarea mea, daca doriti sa dezvolt mai mult vreun subiect abordat, nu ezitati sa ma anuntati..
    De asemnea, ca urmare a sfaturilor voastre am decis ca numele meu de scena pe Instagram sa ramana tot bydeemakeup pentru ca...sa ... ma.... localizati mai usor.

Kiss Kiss si o duminica de vis!


You Might Also Like