Review: Lotiune spumanta antibacteriana Oy!

joi, februarie 20, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint al doilea produs pe care l-am primit din partea celor de la organicbaby.ro.
    Am ales lotiunea spumanta antibacteriana Oy! deoarece noua mea pasiune sunt cleanserele si imi doresc sa testez cat mai multe sortimente.
    Produsul pe care il foloseam simteam ca nu e 100% compatibil cu  tenul meu, iar lotiunea sus numita se lauda ca si - Potrivita pentru toate tipurile de ten, chiar si pentru pielea predispusa la acnee sau piele sensibila.
    Citind aceasta descriere, mi-am sus ca daca este recomandata si persoanelor cu piele sensibila, e clar ca nu usuca pielea (marea mea problema) si-am comandat-o.
    Dupa ce coletul a ajuns viu si nevatamat in bratele mele, am luat recipientul l-am agitat bine-bine si am dozat o cantitate mica. Aroma sa, salbatica ma duce cu gandul la o plimbare primavartica pe un camp pe care iarba incepe sa rasara. Un iz fresh, discret, fara arome artificiale.



    Sistemul de dozare mi-a placut foarte mult, la prima vedere dar, din pacate dupa doua saptamani s-a cam "ramolit". In momentul in care incerc sa dozez ramane apasat si trebuie sa trag de el pentru a reveni la forma initiala. Nu este o problema majora, oricum continutul este mai important.


    Spuma este usoara iar pentru o aplicare dozez doua -trei  pompite pe un buretel.

    Imi simt pielea curata, scartaind fara nicio senzatie de disconfort.
    O folosesc zilnic de aproximativ trei saptamani (si Marius a inceput sa o testeze dupa ce am laudat-o) si am consumat aproximativ jumatate din cantitatea sa (100 ml).
    Diferente notabile? Da, am observat. 
    Chiar si in perioadele "acelea" in care tenul este mai ravratit am sesizat efectele. Mai exact in zona barbiei, care a devenit destul de problematica in ultima perioada. Dupa o saptamana am inceput sa observ ca tenul devine curat, catifelat dar mi-am spus ca e autosugestia. Ei bine, nu! Acum va pot spune sigur. In cazul meu lotiunea sus numita face tot ceea ce promite!

Ingrediente: apa, extract de scoarta de salcie, distilat de tataneasa*, glucozida capril, acid levulinic, extract de ceai verde*, levantica*, mandarine*, muscate*, salvie*, portocale*, bergamote*, larch*, tee tree*, sorbat de potasiu, linalool*, d-limonene*, geraniol*, citronelool*.
Produsul poate fi achizitionat de aici la un pret de  59 lei.
    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez acest produs. Nu am nimic de obiectat la adresa sa: curata in profunzime, nu usuca tenul si este destul. Mi-ar fi placut si mai mult daca ar fi avut o cantitate mai mare dar, oricum primeste nota maxima din partea mea. 

    Ati folosit aceasta lotiune?
    Daca nu, va tenteaza? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like