Review: Ultraflesh Shine Box

joi, februarie 06, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Luna trecuta noii mei prieteni de la Strawberrynet m-au invitat sa testez trusa Ultraflesh Shine Box iar eu, fan iluminatoare am acceptat fara sa stau pe ganduri.
    Am asteptat si m-am perpelit de curiozitate pana ce curierul a batut la usa mea aducandu-mi pretiosul pachetel. 
    Atent ambalata, foarte bine protejata ma astepta, atragndu-ma sa o testez. Mi-a fost foarte greu sa ma abtin si sa nu o incerc macar putin, cu degetele dar weekend-ul era aprope si stiam ca voi reusi sa ii rezist pana atunci. O voi fotografia din toate unghiurile apoi voi putea sa ma desfasor. Si asa a fost!

    Stia ce stia persoana care a spus prima data Esentele tari vin in sticlute mici. Trusa mea are o dimensiune destul de mica dar in interior am descoperit niste comori, frumos compartimentate, nerabdatoare sa-mi ilumineze si cele mai intunecate zone ale fetei (exagerez putin ...).
    Ambalajul sau cel ingenios este confectionat dintr-un material plastic, lucios si rezistent (la cat am zapacit-o ma mir ca nu i-au cedat balamalele).
    La primul nivel am descoperit o pudra compacta iluminatoare cu irizatii aurii. Eu o folosesc atat singura cat si in combinatie cu alte blush-uri pentru a le oferi acea stralucire deosebita care-mi place atat de mult. Este puternic pigmentat si este foarte rezistent.


Swatch:

    La nivelul al doilea am zarit doua ilminatoare crema, compartimentate si denumite: anywhere si anytime.
Unul roze cu irizatii aurii foare fine si celalalt un auriu - roscat (o sa va dati seama din swatch deoarece descrierea mea nu este prea relevanta).
   Le-am folosit pe toata pleoapa, cu un primer dar am observat ca dupa aprovimativ trei ore iluminatorul incepe sa se adune in pliul pleoapei asa ca le-am folosit doar pentru iluminarea zonei de sub arcada si pe pometi pentru o iluminare delicata, naturala.


Swatch:

    La ultimul nivel m-au intampinat doua creioane retractabile moi, cremoase, sidefate si pigmentate in nuante de bej-auriu si alb-perlat. Le folosesc pentru iluminarea coltului intern dar si pe linia apei pentru un efect de marire si o "indulcire" a privirii (aici sunt putin sbiectiva dar mi se pare ca aplicarea unei nuante deschise pe linia apei ofera un look mai ...copilaros, inocent).
    Pot fi manevrate cu usurinta si rezista exemplar.



Swatch:


    Si o mica demonstratie (va rog sa-mi scuzati chipul somnoros dar pozele au fost facute la ora 8 dimineata iar lumina naturala si zapada nu a fost prea calduroase cu mine).



Fara blitz:



Cu blitz:



    Aceasta mica bijuterie poate fi achizitionata de aici la un pret promotional de 106.50 lei.
    In concluzie, ma bucur ca mi s-a oferit sansa de a testa acest kit, sunt foarte multumita de calitatea sa si pot sa va spun ca momentan, ocupa primul loc in topul meu. Este produsul spre care ma indrept in fiecare dimineata, produsul care ma face sa stralucesc.

Ce parere aveti despre kit-ul Ultraflesh Shine Box?
L-ati incercat? Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee





  

You Might Also Like