Doza de sanatate cu... Tonicul apicultorului ApiLand

sâmbătă, octombrie 24, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem weekend-ul cu o doza de sanatate, o doza delicioasa.
    Trebuie sa recunosc ca nu stiam de existenta acestui produs pana de curand, cand am descoperit site-ul ApiLand si produsele sale inedite.
    Tonicul apicultorului mi-a atras atentia datorita denumirii sale, care nu are cum sa nu iasa in evidenta in momentul in care intri pe un site pe care te astepti sa gasesti denumiri specifice ca propolis, miere, laptisor de matca... Dar in momentul in care am vazut tonicul apicultorului, curiozitatea m-a impins, am dat click si am aflat toate informatiile de care aveam nevoie.
     Ce este acest produs? 
    Ei bine, eu as putea sa-l denumesc un cocktail dulce si binefacator, datorita ingredientelor sale.
    Fiecare fiola contine:

- 1000 mg Laptisor de matca PUR (renumit pentru intarirea sistemului imunitar, stimularea activitatii cerebrale, eliminarea insomniei si a oboselii); 
- 500 mg Extract de polen (actioneaza benefic asupra stomacului, ficatului, bilei si a colonului, normalizand tranzitul intern; imbunatateste capacitatea de concentrare si memoria); 
- 50 mg Extract de propolis (stimuleaza formarea de anticorpi, intarind astfel sistemul imunitar); 
- 4000 mg miere;
- Apa purificata.

     Cum sa nu te tenteze?
     Am acceptat cu bratele deschise propunerea de a-l testa iar astazi, va prezint impresiile noastre  pentru ca si de aceasta data Marius mi-a fost alaturi si la propriu si la figurat.
     Ca de fiecare data, coletul a ajuns la mine prin intermiediul unei firme de curierat, foarte atent ambalat. Nu intelegeam de ce era scris mare si ingrosat FRAGIL dar, dupa ce am indeparta ambalajul am prins ideea.
    Asa cum ne-au obisnuit, cei de la ApiLand ne ofera un ambalaj cartonat vesel, in nuante calde iar pe verso, o multime de informatii referitoare la compozitie, indicatii si mod de administrare. Chiar daca n-ai avea acces la internet, n-ai avea cum sa ramai neinformat/a. Totul e acolo, negru pe alb!



    In interior, minunea!
    Zece fiole care te imbie sa incepi cura cat mai curand posibil.
    Trebuie sa mentionez ca primul zece a fost pentru impresia artistica. Priviti ce bine arata!
     Chiar daca ma duc cu gandul la copilarie, la injectii si alte nebunii, tot ma declar fascinata de aceasta metoda de ambalare.




    Dupa ce le-am intors pe toate partile, am asteptat cu nerabdare venirea diminetii pentru a incepe testarea. 
    Dimineata pe racoare, am insfacat rapid o fiola, cu putina teama (tot din cauza amintirilor din copilarie) i-am rupt capetele si am dat-o peste cap. Din doua inghitituri a fost gata iar apoi am exclamat - eu: Daaa! Asta e gustul care-mi place! - el: E duuulce!
     Am ras putin de reactiile noastre iar apoi am asteptat cumintei sa vedem care sunt efectele.
     Dar pana la concluziile de final, ma gandesc ca poate ati dori sa vedeti si cum arata potiunea delicioasa, nu-i asa?


     Ei bine, dupa cinci zile in care mi-am petrecut diminetile alaturi de el, pot sa afirm sus si tare ca eu nu am avut probleme cu cresterea poftei de mancare (cea mai mare teama a mea) in schimb Marius s-a transformat in cel mai mare pofticios. Mie-mi convine, am gasit reteta perfecta pentru organismele noastre.
    Eu ma laud cu un sistem imunitar de invidiat si prin intermediul acestei "cure" am urmarit eliminarea senzatiei de oboseala si a stresului. Pot sa spun ca s-a descurcat cu brio, deoarece ma simt... bine. Cred ca aceasta este cea mai buna descriere. 
     Ma simt odihnita, linistita si sunt foarte activa. Chiar daca saptamana a fost destul de provocatoare din toate punctele de vedere, am reusit sa fac acei "doi pasi in afara cercului" si sa analizez datele problemei fara sa actionez din impuls. Nu m-am stresat asa cum o faceam inainte asa ca pot sa spun ca da, m-a ajutat si ma bucur ca a venit fix la momentul potrivit. 
     Bine, sunt constienta ca totul vine din interior si mereu lucrez la capitolul auto-educare dar ii ofer si lui laudele sale pentru ca si el a contribuit la starea mea de bine.
     De asemenea, pot sa spun ca am observat o imbunatatire a tranzitului intestinal si meritele ii apartin in totalitate.
    La Marius am observat in primul rand cresterea poftei de mancare (as cum spuneam si mai sus) dar si o explozie de energie. Chiar si dupa o zi de munca in care de obicei era obosit, acum e fresh si de la capat. Intre noi fie vorba, era mai plin de energie decat mine si asta se intampla destul de rar, eu sunt agitata casei....
     Chiar daca ficatul si uneori colecistul mai dadeau semne de viata in cazul in care exagera cu diverse produse care nu le erau pe plac, in ultima perioada s-au dat batute si s-au "retras" in bancile lor. Bucurie mare, dom'ne!
    Mi-a spus ca se simte foarte bine si ca doreste sa achizitionam inca "o portie".
    Si daca toamna ne-a invaluit cu temperaturi scazute si virusii vicleni ne dau tarcoale, noi n-am racit si nici n-avem de gand sa cadem in plasa lor. Suntem imuni!
     

    In cazul in care va tenteaza acest cocktail de vitamine cu gust delicios, puteti sa il achizitionati de aici la un pret promotional de 63 lei. Dupa parerea mea, pretul nu este ridicat avand in vedere ingredientele sale si da, as investi intr-o doza de santate de acest gen.
     In concluzie, ne bucuram ca am descoperit acest produs si primeste un mare DA din partea noastra. Daca ar fi sa aleg intre toate produsele pe care le-am testat pana acum, as alege tonicul apicultorului ApiLand pentru ca imi place atat aroma sa cat si efectele sale.

Voi ati incercat produsele apicole? Dar tonicul apicultorului ApiLand?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like