Eu si Loncolor Trendy Colors N1

duminică, ianuarie 31, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi avem in program un nou episod din seria - Am facut-o si pe asta!
   Stiti deja ca iubesc nuantatoarele Loncolor Trendy Colors si ca imi place sa incerc lucruri noi. Datorita surprizei pe care mi-a facut-o Loncolor si despre care v-am vorbit aici am avut ocazia sa profit de o noua schimbare in ceea ce priveste nuanta parului meu.
    Cochetam de ceva vreme cu ideea unei nuante inchise iar in momentul in care am vazut nuanta N1 mi-am spus ca ea e pentru mine. 


    Vineri, mi-am luat inima-n dinti si am pus la treaba trei pliculete din cele 4 pe care le-am primit pentru a fi sigura ca voi obtine o culoare uniforma. Apoi, am zambit si am inceput operatiunea de colorare.
    Totul a fost foarte simplu, mi-am spalat parul, l-am zvantat bine si apoi am aplicat culoarea. Pe chiuveta, am observat cateva urme movulii si mi-am spus ca nuanta va fi un negru cu reflexii violete. Perfect.
    Am asteptat cumintica timp de 30 min si dupa ce mi-am clatit parul bine, bine, misterul a fost elucidat.



    Din fericire (pentru mine) nuanta nu este fidela celei de pe ambalaj si privindu-ma in oglinda am concluzionat ca aceasta este cea mai inchisa nuanta pe care tenul meu o agreeaza. Acum sunt convinsa ca daca-mi iesea brunet pana-corbului as fi semanat putin cu Morticia dar asa, pot sa spun ca sunt foarte multumita.


    As putea sa spun ca nuanta pe care am obtinut-o e un castaniu inchis cu iriziatii violet. Super!

 
    Doresc sa va spun ca sunt foarte incantata de alegerea pe care am facut-o si in curand voi reveni cu o postare in care o sa va prezint toate nuantele pe care le-am testat de-a lungul timpului.


    Voi ce parere aveti despre noua nuanta a parului meu? 
    Yay sau nay?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like