OOTD: Winter mood

miercuri, ianuarie 20, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Pai se putea?  Se putea? 
    Nu se putea sa las sa treaca o zi in care zapada pufoasa sa imi faca cu ochiul si sa ma ademeneasca cu frumusetea sa iar eu sa nu ies sa fac pozez un outfit. Nu se putea!
    Poate ca postarile imortalizate in cadre de acest gen ar putea sa va plictiseasca dar, pe mine ma fascineaza si nu ma pot abtine. 
    Oricum, in momentul in care am vazut camasa pe care o port astazi m-am gandit ca ar arata teribil fotografiata pe un fundal alb. Si conform zicalei ai grija ce-ti doresti pentru ca se poate implini... Voila!
    Camasa, palarie, atitudine mai badass si gata! Outfit-ul a iesit exact asa cum imi imaginam!



    Desi mi-am propus sa incerc si o postare mai inocenta, mai feminina, in momentul in care vad zapada, latura razboinica isi face simtita prezenta si nu mai pot sa o bag in casa. Vrea afara, vrea la poze asa trebuie sa-i fac pe plac.
    De retinut pe viitor: o postare mai "blanda", da?



    Dar, sa revenim la vedeta postarii de azi - pata de culoare, camasa in carouri. Imi doream de ceva vreme o camasa de acest gen pentru ca imprimeul imi aduce aminte de tinerete. Cred ca in clasele 5-8 daca n-aveai o camasa cu acest imprimeu, nu existai. Stiu ca mama mea mi-a luat un cu o combinatie gri si roz (sper sa nu ma insele memoria) si s-a ales cu un scandal teribil. Pai cum sa nu fie rosu-negru? Cum?
    Acum mi-am luat revansa si port camasa pe care mi-o doream. Wow!
   Modelul e lalai si destul de tare, consinstent asa ca poate fi purtat si cu o helanca sau cu ceva mai gros pe dedesubt iar calitatea sa m-a impresionat. Imi place foarte mult!



Am purtat:
Camasa - aici;
Colanti, manusi - random;
Helanca - Stradivarius;
Palarie - H&M;
Bocanci - Miniprix.


    Sper ca v-a placut si acest outfit in care am scos din nou la iveala latura-mi razboinica.
    
Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu mi-a fost frig deloc. Nuuu! Afara era mai cald decat va puteti imagina!
P.P.S: Glumeam! Normal ca am dardait dar a meritat!



You Might Also Like