NOTD: Emerald and something extra

luni, ianuarie 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum v-am promis, astazi revin cu o noua manichiura simpatica foc. In cazul in care v-am plicitisit cu placuta mea BP - L013, va rog sa imi spuneti pentru ca se pare ca eu nu pot sa o mai las din mana. Imi place atat de mult incat de fiecare data cand ma pregatesc sa concep o manichiura tot spre ea ma indrept.
    Acestea fiind spuse, aveti doua optiuni:
    - V-ati plictisit? Atunci aceasta postare nu e pentru voi! 
  - Nu v-ati plicitisit? Atunci va rog frumos sa ma insotiti si de aceasta data pe taramul manichiurilor stampilate!


        In clipa in care am vazut modelul pe care l-am aplicat mi-am dorit sa creez ceva care sa iasa in evidenta, dar nu ceva de genul neon - in your face, ci ceva de genul Wow! Arata tare bine manichiura ta!
    M-am tot gandit la combinatia la care sa apelez si pana la urma inspiratia m-a lovit fix in momentul in care eram in fata micului depozit cu lacuri de unghii. Nu mai folosisem de cava vreme lacul de unghii LA Color Craze - Treasure Island asa ca mi-am spus ca manichiura va fi cu sclipici si cu imprimeuri interesante.
       Ei dragile mele, sper ca o sa va placa!




    Am folosit:
- Colorama - no.23;
- LA Color Craze - Treasure Island
- Astor - no. 105;
- Top coat - Farmec- 3D Efect.


    Deci, ce parere aveti?
    Da sau ba?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like