Cu si despre Spirulina Star

sâmbătă, martie 11, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    In urma cu cateva saptamani am acceptat cu drag invitatia de a testa Spirulina Star de la Ayurmed.ro.
    Cand vine vorba desre suplimente alimentare benefice organismului nu pot sa spun niciodata nu. Imi doresc sa testez toate noutatile, imi doresc sa descopar produse benefice pentru mine si pentru organismul meu.


   Bogata in vitamine, minerale si fibre, continand cei 8 aminoacizi esentiali, spirulina (Spirulina plantensis) este foarte importanta pentru sanatatea noastra – ne intareste imunitatea, ne regleaza sistemul digestiv, ne ajuta sa rezistam in conditii de stres fizic si psihic.Spirulina este considerata a fi un super-aliment.

    Spirulina Star este un supliment alimentar ayurvedic care contine o combinatie originala de Spirulina plantensis - 50% - si Ashwagandha sau Withania somnifera (Ginseng indian) - 50% - care, datorita continutului bogat de vitamine, minerale, aminoacizi si enzime, ajuta la revigorarea si functionarea optima a organismului. Spirulina Star ajuta la mentinerea capacitatii organismului de a rezista in conditii de efort fizic si psihic intens, in conditiile stresante din mediul cotidian.



    Am asteptat cu nerabdare momentul in care sa incep sa o testez iar capsulele minune au ajuns in posesia mea intr-un timp record, insotite de toate informatiile de care as fi putut sa am nevoie inainte de inceperea curei.
    O cutie contine 50 sau 100 tablete iar ambalajul este simplu, incarcat cu mult verde.

    In momentul in care am inceput sa le consum, nu stiam ca ma asteapta o perioada aglomerata din toate punctele de vedere care o sa aduca cu ea si inevitabila oboseala si cativa stropi de stress.
     Cura mea a constat in cate doua tablete administrate de doua ori pe zi pentru ca nici mesele mele principale nu sunt mai dese.
     Trebuie sa recunosc ca m-am simtit excelent in perioada in care le-am consumat, am fost plina de energie si am facut fata stress-ului cotidian pe care nu ai cum sa il eviti. Mi s-a parut ca si tenul meu arata mai bine dupa un tratament de acest gen iar eu m-am bucurat.
    In clipa in care am redus doza din cauza faptului ca de aceasta data am fost putin mai delasatoare am simtit ca ceva lipseste si ca va trebui sa ma mobilizez si sa duc la sfarsit tratamentul. Zis si facut! Incerc sa nu mai sar peste orele de masa si incerc sa consum acest supliment alimentar fara sa ma mai abat de la reguli.
     Simt ca si in momentul de fata ma ajuta sa "revin la forma initiala" si da, ajuta si la detoxifiere. Voi continua sa o consum in continuare si voi revenisi cu alte noutati in cazul in care acestea ma vor surprinde pana la sfarsitul acestei cure.
     Ah, era sa uit! Un flacon de 50 capsule are un pret de doar 14 lei si poate fi achizitionat de aici.

    Voi ati incercat sa eliminati orice deficit alimentar din organism prin intermediul spirulinei?
    Abia astept sa citesc cate ceva si despre experienta voastra.

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like