Preferatele lunii februarie

luni, martie 06, 2017 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu cand a trecut februarie, nu-mi pare rau dupa el si nu pot sa sa spun decat ca ma bucur ca in sfarsit a venit luna martie!
    Cam multe NU-uri  pentru inceputul unei postari cu preferate, asa-i?
    Sa o luam de la capat: februarie a fost o luna care a zburat ca "vantul si ca gandul" iar venirea primaverii ma bucura enorm. Parca e mai bine, nu-i asa? Ah! Iar am introdus un nu in aliniat!
     Prea devreme, prea putina cofenia...
     Dar sa revenim la subiectul de azi, postarea dedicata preferatelor lunii care s-a incheiat.
     Am facut multe descoperiri, am avut parte de multe surprize (ca doar a fost ziua blogului meu si-am fost o rasfatata) asa ca astazi avem despre ce sa povestim. Sa vedem despre ce e vorba!


     Pentu ca imi doresc in continuare un par frumos si sanatos, am acceptat cu drag propunerea pe care am primit-o si am avut ocazia sa testez Keratina lichida cu colagen si acid hialuronic Anian (review aici) si samponul tratament cu extract de ceapa Anian (review aici) care mi-au placut la nebunie. Le folosesc in continuare si le voi folosi pana la ultima picatura.
    Produsele Bioliv de la Cosmetic Plant sunt preferatele mele iar in momentul in care am fost cadorisita cu toata gama, am chitait de bucurie. Nu testasem demachiantul lor minune despre care auzism atat de multe lucruri bune, n-am putut sa-i rezist. L-am bagat rapid in teste, m-am bucurat de izul sau placut, specific gamei Bioliv si de efectele sale. Bun dom'ne, bun!
    Exfoliantul facial Bioliv, care contine particule exfoliante din samburi de masline este excelent! Desi particulele au dimensiuni mai mari decat cele cu care eram obisnuita, exfolierea este blanda, lasand in urma sa un ten fin si catifelat. Yay!

    Despre Bioderma s-au spus multe si cred ca se vor spune in continuare pentru ca produsele lor merita toate laudele din lume si zau daca exagerez cu ceva. V-am vorbit despre gama Atoderm in acest articol si ma declar pur si simplu indragostita.

     Trebuie sa mai mentionez inca odaa ca uleiul de dus este un produs care merita atentia voastra si nu stiu daca exista cineva care sa ma contrazica. Sa vedem! Va provoc!
    Ultimele produse despre care vreau sa va mai vorbesc sunt cele destinate coafarii si rasfatului parului de la mycosmetics.ro. Samponul uscat Venita a fost o adevarata descoperire, la care nu ma asteptam. Eficient, nu incarca parul dar ii ofera o textura care il face usor de coafat, cu o aroma placuta si cu o cantitate de 75 ml, acest sampon uscat e ideal pentru noi, cele cu probleme cu sebumul. L-am aplicat, am asteptat cateva clipe dupa care eram ca scoasa "din cutie". Pretul sau este decent si singura problema e... (aici sunt subiectiva) ca datorita cantitatii sale se conusma rapid. O sa ii dedic un articol special in curand. 
     In aceeasi categorie pot sa includ si fixativul Venita, care mi-a placut la fel de mult. Isi face treaba exemplar, nu imbacseste parul, il lasa flexibil si are o aroma deosebit de placuta. Da, da, da!


    Gata! Cam atat pe luna care s-a incheiat!
    Am incercat sa va prezint doar "preferatele preferatelor" fiindca mi-au placut atat de multe produse in aceasta luna incat mi-a fost foarte greu sa le triez dar pana la urma am reusit sa ma mobilizez.
    Acum sunt foarte curioasa daca avem preferate in comun si care au fost produsele care v-au cucerit in luna lui Faurar. 

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like