I wish...

miercuri, martie 29, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Daca primavara nu e sezonul cumparaturilor si mai ales al listelor de cumparaturi, niciun sezon nu e. Acum, cand totul revine la viata, cand simti ca poti sa respiri si sa-i zambesti soarelui, acum e momentul cand spui Da, am nevoie de asta, asta si poate chiar si asta!. Si chiar daca nu reusesti sa le cumperi pe toate odata, macar listele te ajuta sa fii organizat/a si sa incerci sa iti stabilesti prioritatile.
    Pentru postarea de astazi, am ales ca de obicei, cinci produse pe care doresc sa le bifez cat mai curand.

    O pereche de tenisi pentru ca fara ei, viata n-ar avea acelasi farmec. Sincera sa fiu, nu aveam neaparata nevoie de ei dar, am o pereche de jeansi evazati care merg atat de bine cu tenisi, incat simt ca imi trebuie o pereche. Am ales ca prezentare un model alb dar doar ca si ideal pentru ca o pereche de tenisi albi inseamna o mare responsabilitate pe care nu sunt dispusa sa mi-o asum cu toata vremea asta capricioasa si drumurile de tara de la noi din batatura. As alege fie ceva colorat, fie modelul clasic. Ma mai gandesc....

Sursa

     Tricouri cu mesaje haioase. Sa fie cat mai multe!
    Nu cred ca mai am nevoie si de alte argumente suplimentare, toata lumea le indrageste, toata lumea cauta mesaje cat mai originale. 

    Corectoarele Shape tape contour produse Tarte Cosmetics sunt atat de laudate de bloggerii/vloggerii din intreaga lume, incat simteam ca wishlistul meu nu are niciun farmec fara prezenta stimabilelor personaje. Pretul mi se pare puuutin cam intepator dar da, ma tenteaza rau de tot!

Sursa
     Izul parfumului The Beat imi placea la nebunie in urma cu cativa ani buni si am observat ca in ultima perioada, de fiecare data cand intru intr-o "parfumerie" online ma indrept mereu spre el. Cred ca ar fi cazul sa si actionez, nu-i asa?
Sursa

    Inchei lista sugubeata cu un titlu pe care il asteptam de ceva vreme. Casa de langa lac scrisa de exceptionala Kate Morton este vanata de mai multa vreme si abia astept sa o bifez. Ce dor mi-era de cartile sale!
    Si nu, nu am citit nicio descriere, nicio recenzie si nici nu am nevoie pentru ca sunt convinsa ca n-o sa ma dezamageasca! 
Sursa
     Din pacate am ajuns deja la cele cinci articole carora imi doresc sa le ofer un camin in cel mai scurt timp posibil si trebuie sa recunosc ca mi-a fost greu sa ma limitez la acest numar. Dar cum regulile sunt reguli si nu le incalc (decat foarte rar), am ales sa va prezint dorintele cele mai arzatoare urmand ca pe viitor sa revin cu noi liste.
    Voi ce-aveti pe wishlist-ul din aceasta primavara?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like