Experienta mea cu nuantatorul Venita

vineri, martie 24, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


     Nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca imi place sa ma joc cu nuantele parului meu si daca pana in urma cu cativa ani nu m-as fi despartit de pletele-mi aurii acum nu ma mai dau in laturi de la nimic. Incerc orice, experimentez si ma bucur periodic de cate un look cameleonic.
    Dupa ce am incercat mai multe sortimente de nuantatoare, dupa ce le-am descoperit tainele, plusurile si minusurile, am decis sa incerc ceva nou pentru ca sunt un beauty blogger curios care nu are stare nicio clipa. M-am indreptat spre nuantatoarele Venita care mi-au facut cu ochiul datorita diversitatii nuantelor pe care le au in "portofoliu".

     Nuanta Pomegranate-30 este cea pe care v-o voi prezenta astazi pentru ca am observat ca orice as face, tot la nuante rosiatice ma intorc. Trebuie sa recunosc ca am cochetat cu ideea acestei nuante gandind-ma la rosul rodiei, intrebandu-ma cum as arata purtand o nuanta atat de intensa. Totusi, in timp ce aplicam culoarea am observat ca rodia in cauza este putin cam rascoapta si se indreapta spre un rosu tomnatic, ruginiu, interesant.
     Am aplicat nuantatorul ca de obicei (samponat, zvantat, aplicat nuantator, asteptat 30 minute, clatit) dupa care, cu nerabdare, am fugit la oglinda si la uscatorul de par. Rezultaul mi-a placut la nebunie, culoarea nu era cea a rodiei dar era deosebit de frumoasa si uniforma.
Sampon nuantator pentru par Venita

    Pot sa spun ca m-am bucurat de aceasta nuanta timp de 4 saptamani si m-a surprins in cel mai placut mod.
    Dupa 2 spalari.
Sampon nuantator pentru par Venita

Dupa 4 spalari
Sampon nuantator pentru par Venita

    A rezistat impecabil, s-a "spalat" uniform fara sa lase vreo diferenta vizibila in urma sa, nu mi-a murdarit nicio haina nici dupa ce a fost proaspat aplicat si, foarte important, nu mi-a uscat/agresat firul de par.
    Daca v-am tentat si doriti sa il incercati si voi, acesta poate fi achizitionat de aici. Ma bucur ca exista o multime de nuante, avem de unde alege si cu ce sa ne jucam.
    In concluzie, nu am nimic de obiectat la adresa sa, ma bucur ca am descoperit un produs ieftin, bun si eficient asa ca ii ofer un mare DA pentru ca-l merita!

    Ce parere aveti despre nuantatoarele de par? Va place sa va jucati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like