InstaMania #103

luni, martie 27, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    O noua saptamana s-a incheiat iar eu nu pot decat sa va spun ca rasuflu usurata si bucuroasa. N-am mai avut de mult timp o saptamana atat de dificila asa ca ma bucur ca s-a incheiat si privesc cu optimism saptamana care tocmai a inceput. 
     Ce am invatat saptamana trecuta? Ei bine, am invatat ca hidratarea este baza cand esti rapus de raceala si ca antibioticele, ei bine antibioticele sunt cel mai aprig dusman. Nu stiu cum sunt altii dar pe mine (nu am mai fost nevoita sa ingurgitez capsulele demonice de cel putin 10 ani), m-au terminat si am promis ca de-acum inainte fie o sa pun piciorul in prag si o sa-i solici medicului ceva care sa nu ma ameteasca toata ziua, fie n-o sa mai iau. Bine, eu sper sa nu mai fie cazul pentru ca a fost stresant, frustrant si enervant!
    Dar sa revenim si la lucruri mai frumoase. Maine termin antibioticele! Hahahah!
    Gata, sunt serioasa!
    Sa incepem un nou episod din InstaMania!

    Cand esti trista si bolnavioara ia o trufa si incearca sa-i savurezi gustul. Am incercat sa ma bucur si de cativa inamici ai siluetei si, desi mi-a fost destul de greu sa mananc, pentru dansii m-am sacrificat.

    Surpriza de la Farmec m-a gasit in pat, cu o privire semi-constienta iar curierii cred ca o sa inceapa sa ma evite. Exagerez putin, dar foarte putin.
     Campania fermecata mi-a placut foarte mult iar mesajul pe care il promoveaza mi se pare ca ii reprezinta 100% - "Frumusetea si increderea se cultiva in familie".

     Cu gandul si privirea la culmile muntoase care sunt in continuare acoperite cu straturi generoase de zapada....

     Si daca vremea-i mohorata, atunci #daminminteacopiilor. Yay! Imi place!

    Inchei cu o doza de optimism, de care cred ca avem nevoie mai ales in aceasta crunta perioada de trecere la ora de vara. Sa ignoram scuzele, sa ne mobilizam si sa realizam tot ce ne-am propus pentru ca... suntem puternice!
Sursa

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Ca de obicei, in cazul in care doriti sa va delectati cu mai multe poze, eu va astept pe Instagram - @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like