10 pentru inspiratie...

luni, aprilie 24, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Nu stiu voi cum sunteti dar eu, de fiecare data cand vad o fusta creion simt ca trebuie sa o am. De cand ma stiu mi-au placut modelele clasice, elegante, care ofera definire siluetelor noastre si lasa sa se vada exact atat cat dorim noi sa fie la vedere. Daca ne situam in categoria norocoaselor care beneficiaza de un trup fara cusur putem sa le purtam cu topuri scurte, menite sa ne evidenteze siluetele, daca avem cateva kilograme in plus putem sa le alaturam unor suprapuneri care sa acopere zonele pe care nu dorim sa le expunem iar eleganta pe care o aduc cu ele sa ramana nestirbita.
    A stiut Dior ce-a stiut in anii '50, atunci cand a lansat acest trend! 
    Dupa parerea mea fustele creion nu se vor demoda niciodata iar reinventarile de care au beneficiat de-a lungul timpului m-au facut sa le raman fidela. Indiferent de materialul din care sunt confectionate isi pastreaza unicitatea si pot sa spun ca pot fi purtate in toate combinatiile posibile si bineinteles, in orice moment al zilei sau al noptii. Totul tine de noi si de creativitatea de care dam dovada.

    Pentru postarea de azi am ales zece combinatii care mi-au atras atentia si chiar sunt curioasa daca exista si printre voi fane ale acestor modele.

1

2

3
4

5

6
7

8

9

10

     Deci, spuneti-mi drept, va plac alegerile mele?
    Care este preferata voastra?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like