OOTD: Inspire me!

miercuri, aprilie 26, 2017 bydee-make-up 0 Comments



Hello ladies,


Dup-atata frig si ploaie,
 Iar se-arata soarele
Sa iesim acum din casa, 
S-admiram domnisoarele!
   Mai in gluma, mai in serios, a inceput sezonul in care ne putem bucura de rochii si fuste. Putem profita de ele atat imbracandu-le cat si admirandu-le la "suratele" noastre care profita de fiecare raza de soare si isi etaleaza tinutele. Trebuie sa recunosc ca intotdeauna mi-a placut sa stau pe o banca in parc sau la o terasa si sa observ tinutele care se perinda prin jurul meu. Uneori m-am mai si speriat dar cel mai des am oferit priviri admirative doamnelor si domnisoarelor pe care le-am intalnit. Pentru mine, "moda strazii" constitie o sursa de inspiratie iar acum, cand soarele ne binecuvanteaza cu-ale sale raze imi doresc sa profit de fiecare clipa, sa ma incarc cu energie pozitiva si... sa ma inspir.
    Ieri, cum am zarit cerul senin presarat cu cativa norisori pufosi am stiut ca a venit momentul sa ma bucur de peisajul primavaratic si sa ies la o plimbare. Si, pentru a ma incadra in peisaj, m-am echipat cu una dintre cele mai noi achizitii din sifonier, rochia turcoaz. Am imortalizat-o in cadre pline de verdeata iar astazi v-o prezint si voua pentru a va oferi si eu la randul meu putina inspiratie.


    Confectionata dintr-un material usor, care nu se sifoneaza si un croi deosebit, rochia bonprix ofera "acel ceva" unei tinute. Fie ca e purtata alaturi de o pereche de pantofi cu toc, sau de o pereche de balerini, ea va fi obiectul vestimentar vedeta. Simpla si in acelasi timp complicata datorita artificiului creat in partea din fata, te face sa simti ca nu mai ai nevoie de alte accesorii suplimentare in momentul in care decizi sa o porti.
    Pe mine m-a cucerit din momentul in care am vazut-o pe site si nu m-am lasat pana nu am stiut ca o sa fie a mea. In momentul in care am vazut-o am zambit multumita de alegerea pe care am facut-o. Era asa cum mi-o imaginasem. Trebuie sa recunosc ca mi-ar fi placut sa fie putin mai cambrata dar pentru mine acest aspect nu constituie o problema, imi plac outfiturile lejere care-mi permit sa ma misc si sa stau linistita fara sa imi fac probleme ca anumite zone ale corpului meu sunt mai expuse decat mi-as fi dorit.


    Am decis sa o port alaturi de o pereche de balerini bonprix pentru ca iesirea pe care am facut-o in parc sa nu se soldeze cu victime (picioarele mele, la ele ma refer). 

     Combinatia mi s-a parut reusita si abia astept sa o port si la serviciu pentru ca putem sa combinam eleganta si confortul atat atunci cand cand vine vorba despre o iesire in aer liber cat si atunci cand vine vorba despre o zi petrecuta la birou.

        Simplu, rapid si de efect, asa mi s-a parut outfitul la care am apelat si m-am bucurat ca am decis sa-l imortalizez intr-o zi atat de frumoasa. Mi-era dor sa va prezint tinute simpatice si am asteptat cu nerabdare ca ploile sa plece de pe plaiul mioritic pentru a putea sa profitam de jocurile de culori ale primaverii.

    Voi la ce fel de tinute apelati in aceasta perioada?
     De unde va inspirati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like