InstaMania #104

luni, aprilie 10, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Au mai ramas doar cateva zile pana la mini-vacanta de sarbatori iar acest lucru nu poate decat sa ma bucure. Poate că voi reusi si eu sa-mi organizez mai bine timpul si sa rezolv toate problemele mai mult sau mai putin cotidiene. Daca pana acum ma laudam cu o capacitate de organizare de invidiat acum, am ajuns de cealalta parte a baricadei uitandu-ma cu jind la cei care reuaesc sa le rezolve pe toate. Dar asta nu ma opreste să fac haz de necaz spunand că antibioticele pe care le-am luat in perioada in care am fost racita sunt vinovatele si durează sase luni pana sunt eliminate din sistem. Om trai si om vedea.
   Dar totusi, sa revenim la subiectul postarii de azi, un noun nou episod din InstaMania, episodul cu numarul 104.

   O campanie misterioasa m-a luat prin surprindere iar eu m-am aventurat in dezlegarea enigmei fara sa stau pe ganduri. Ce descoperiri am facut? Va voi povesti in curand intr-un articol special.

    Imi place să privesc rasaritul in timp ce-mi savurez cafeaua. Ma relaxez de la prima ora a diminetii si ma bucur de o priveliste unica de fiecare data. Oare a sunat prea siropos? Mneah! Nu cred!

    Dar si apusurile-mi plac in egala masura.

   Desi nu mi-a fost usor să renunt la nuantele inchise am trecut la culori primăvaratice si m-am bucurat de o manichiura care striga după primavara si-ale sale temperaturi placute.

    Una dintre cele mai simpatice descoperiri din ultima perioada a fost micelara de la Farmec cu flori de orhidee, un produs care m-a cucerit de la prima aplicare datorita eficientei sale. 

    Doza de optimism din aceasta saptamana este puternica si se refera la antrenamente pe care ar trebui sa le facem in permanenta.
Sursa

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania. Sper ca v-a placut si acest episod "fulger" si ca de obicei, daca doriti sa va delectati si cu alte fotografii simpatice va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like