InstaMania #105

marți, aprilie 18, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Au venit ca o vijelie si au trecut mai repede decat m-as fi asteptat! Despre cine este vorba? Despre sarbatori, normal! Oricum, am incercat sa profit de zilele libere de care am beneficiat, sa impac si capra si varza si lupul si pot sa spun ca sunt destul de multumita de rezultat. Am reusit sa petrec momente frumoase alaturi de cei dragi, sa rad, sa ma odihnesc si sa ma indepartez putin de tot ceea ce inseamna tehnologie. Voi cum v-ati petrecut sarbatorile?
    Saptamana care s-a incheiat a fost plina de surpriza frumoase si chiar daca activitatile zilnice au fost multe si marunte, m-am mobilizat si le-am facut fata cu vitejie, am bifat o mare parte din lucrurile pe care le aveam pe lista si asa ca da, a fost o saptamana reusita.

    Am inceput saptamana cu o frumoasa surpriza din partea echipei Solaris. In binecunoscuta plasuta galbena am gasit o multime de bunatati gustoase si sanatoase si abia astept sa fac o degustare “ca la carte”.

    N-am stat prea mult pe ganduri si am atacat rapid biscuitii Spletissima care mi-au incantat simturile datorita aromei lor iar bucatelele de ciocolata pe care le contineau au fost cireasa de pe tort. Nu doar eu i-am apreciat ci si colegele de la birou. Yummy!


    Lash Sensational e preferatul meu si de fiecare data cand vad ca e pe terminate incep sa ma panichez. Noroc cu ofertele de pe elefant.ro care sunt mereu la indemana mea si de fiecare data cand vizitez site-ul adaug in cos cate ceva. De aceasta data rimelul in cauza beneficia de o oferta de nerefuzat asa ca am actonat si dup ace am ridicat coletul am rasuflat usurata. Hiuh! Stocul a fost refacut!

    Flormar m-a surprins cu un colet colorat si vessel care m-a facut sa zambesc cu gura pana la urechi. Inca nu am testat toate produsele pe care mi le-au trimis dar pot sa spun ca sunt sigura ca o sa fiu incantata de toate.

    Desi mi-a fost destul de greu, in acest an nu am fotografiat meniul de care am beneficiat in ziua de Pasti dar… n-am putut sa nu postez ceva amuzant, simpaticele oua Kinder care ma fac sa ma simt din nou ca un copil vesel si curios.

    Inchei postarea de azi cu o doza de motivatie pentru ca sunt sigura ca toti avem nevoie mai ales acum, dupa sarbatori. Trebuie sa recunosc ca de aceasta data m-am gandit mai mult la mine si mi-am zis ca daca o sa vad mai des imaginea de mai jos o sa reusesc sa ma mobilizez. Domane'ajuta!
Sursa
    Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat InstaMania! Sper ca v-a placut si acest episod si ca de obicei, daca doriti sa va delectati cu mai multe fotografii va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like