Ce produse am mai terminat...

miercuri, octombrie 31, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Iata ca a venit momentul sa iti prezint prdusele de care m-am despartit in ultima perioada. Dupa unele am oftat cu tristete, unele au fost depozitate in coltul cu ambalaje goale cu mandrie si usurare si fiecare va fi abordat individual in cadrul acestei postari.
    Ca de obicei, ma asteptam sa fie mai multe dar se pare ca si de aceasta data am reusit sa adun doar o parte din produsele terminate, cealalta parte ajungand direct la cosul de gunoi. Oupsie!

     De fiecare data cand termin cate un sampon uscat Batiste ma intristez pentru ca simt ca ma despart de cel mai de nadejde aliat. Stiu ca nu e pe placul tuturor, stiu ca daca din exces de zel aplic mai mult mi-e greu sa -l elimin din zona radacinilor dar... mi-e drag si nu vreau sa imi imaginez viata fara el.
    Samponul Clear mi-a fost un ajutor de nadejde cand doream sa renunt la nuantele roscovane care se incapatanau sa ramana alaturi de mine. Acum, cand parul meu balai a iesit la suprafata nu mai pot sa spun ca ma da pe spate. E un sampon normal, cu o aroma placuta si cam atat. Pentru mine, tot Syoss este de baza.

    Sapunul No16 de la Balea mi s-a parut interminabil. L-am toot folosit si mi-era ciuda cand vedeam ca nu reusesc sa ajung la ultimii stropi. Acum m-am linistit si pot sa trec la alte arome care isi asteptau randul. A fost ok, n-am nimic sa-i reprosez dar m-am plictisit de el. Atat.
     Despre gelul de dus cu aroma delicioasa de ciocolata de la Palmolive ti-am povestit in nenumarate randuri si pot sa afirm cu bucurie ca inca nu m-am saturat de el. Imi place mult aroma, consistenta si spuma pufoasa cu care ma rasfata de fiecare data.

    Bioderma Aquafluide Photoderm MAX este cea la care ma intorc in fiecare vara (si nu numai). Mi-a placut de la prima utilizare, i-am dedicat si acest articol si de atunci suntem de nedespartit. E pe lista cu produse pe care le voi recumpara fara sa stau pe ganduri si ma pregatesc sa o caut deja la Farmacia Bebe Tei pentru ca stiu ca acolo beneficiaza de cel mai bun pret.

    Gelul pentru spalarea fetei de la Balea nu este laudat gratuit in blogosfera. Raportul calitate/cantitate/pret este incredibil si zau ca nu ma asteptam sa fie chiar atat de bun. Este consistent, curata foarte bine si nu usuca tenul deloc. O sa il recumpar dupa ce voi mai incerca si alte noutati tentante pe care le-am zarit pe rafturile magazinelor. Pam! Pam!
    Cu uleiul de la Alverde m-am inteles de minune pana in momentul in care l-am abandonat. Dupa o perioada, cad mi-am amintit de el, am observat ca izul sau era cam dubios, asa ca am oftat cu ciuda (pentru delasarea mea) si am decis ca e momentul sa ne despartim. Ti l-am prezentat in cadrul acestei postari si tare rau imi mai pare ca nu am reusit sa profit de el pana la ultimul strop...
     Cam atat pentru postarea de astazi. Nu pot sa spun ca sunt foarte mandra de realizarile mele dar, sunt pe drumul cel bun. Pana la urma o sa reusesc sa le adun pe toate. Parol!
    Tu ce produse ai folosit in ultima perioada? Dupa care ai oftat cel mai sonor?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: