NOTD: Oh, So Autumn!

miercuri, noiembrie 21, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Stiu, e mai mult decat surprinzatoare postarea mea dar mi-am propus sa postez mai multe manichiuri pentru ca mi-era atat de dor sa creez ceva incat am zis ca voi veni cu ceva nou in fiecare saptamana. 
     Manichiurile deosebite au fost pentru o buna bucata de timp asa ca in ultima perioada am revenit la vechile obiceiuri. Acum, stau si ma uit la unghiile mele si exclam de fiecare data: Da, asta-i Diana! Ma regasesc! Uraaa!
     Degeaba, parca ai alt spor ca unghiutele tale arata bine si chiar si tastatura e mai prietenoasa si te imbie sa o folosesti cu o viteza uimitoare. Vezi? E sase dimineata si simt ca sunt de neoprit!
    Unghiutele frumoase sunt sursa super puterilor mele! Am zis!
    Si cum toamna se lupta sa ramana alaturi de noi, am decis sa-i ofer tot sprijinul meu printr-o manichiura ale care nuante o reprezinta in totalitate: verde, mustar si holo-aramiu. Perfectiune intruchipata! 
    Denumirea stiu ca stii ca este inspirata de celebra paleta Sleek, una dintre preferatele mele.

    Desi la inceput ma intrebam daca mustarul va da in combinatie, ma bucur ca am indraznit sa-l folosesc. Mi se pare ca se incadreaza perfect in peisaj asa ca nu pot sa mai spun decat ca mi-am admirat aceasta manichiura timp de fix o saptamana. Si-as mai fi tinut-o putin daca nu ma apucam de curatenie fara manusi. Tot eu sunt, nu m-am schimbat!



    Acum, spune drept: Nu-i asa ca e simpatica?
    Ai purta-o si tu?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: