InstaMania #147

luni, ianuarie 07, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Primul episod din acest an... Am cam tras chiulul in decembrie, nu-i asa? Eh, n-as putea sa spun ca a fost chiar asa pentru ca mi-am dorit o mica pauza, un moment de respiro pentru ca simteam ca sunt intr-o competitie permanenta cu mine si cu timpul care oricum e nemilos asa ca am decis ca luna decembrie sa fie o luna mai usoara. Am realizat ca Pamantul a continuat sa se invarta chiar daca nu am postat atat de des, multa lume a ales sa-si petreaca timpul liber in compania celor dragi abandonandu-si telefoanele, calculatoarele si alte gadget-uri fara de care nu ne putem imagina viata si-a fost chiar bine, iar acum, treptat revenim la o parte din vechile obiceiuri cu bateriile reincarcate.
    In acest an n-o sa promit ca o sa postez mai des, sau ca o sa fiu mai prezenta in social media, o sa incerc sa nu mai pun presiune e mine si sunt sigura ca datorita acestor... hai sa le spunem rezolutii, o sa reusesc sa creez multe lucruri frumoase.
    Dar sa revenim la episodul nostru InstaManian, care contine cateva imagini craciunesti dar nu numai. Pregateste-ti cafeaua sau ceaiul si asaza-te confortabil pentru ca e un episod care sper sa-ti placa!

    Nu sunt fana a brazilor naturali si singurul moment in care ma bucur de aroma lor specifica e in timpul drumetiilor pe munte. In acest an am ales o dragalesenie mica, simpatica, care nu ocupa mult spatiu dar care te face sa simti aerul craciunesc. Nu-i asa ca e dragut? Inca il pastrez pe birou pentru ca mi-e tare drag.

    Daca vrei sa te bucuri de o lectura usoara, relaxanta care sa te poarte in frumosul si insoritul Cipru, atunci Secretul Helenei este pentru tine. Eu, dupa fiecare lectura intensa si captivanta (de exemplu Zeii pedepselor ceresti - WWII) ma indrept spre ceva care sa-mi induca o stare de bine. Cartea de mai jos se incadreaza perfect in aceasta categorie.

    In fiecare an, cei de la Cosmetic Plant ma surprind cu cate un cadou inedit, care pe langa produsele pe care le indragesc atat de mult, contine si o agenda personalizata pe care imi vine sa o pun in rama si sa n-o ating. Anul acesta s-au intrecut pe ei dar promit ca o voi folosi. E minunata si contine multe mesaje motivationale!

    Chiar daca am fost destul de cuminte in privinta alimentatiei, am decis ca e momentul sa ma mai dezmortesc si sa ma apuc de putina miscare. Am reusit doua ture de alergare iar performanta la care am ajuns e destul de buna. Acum trebuie doar sa imi pastrez obiceiul.

    Si pentru ca-mi era frica de febra musculara si de o posibila raceala, am tasnit in cada in care am picurat (mai mult decat ar fi trebuit pentru ca simtit cateva valuri de racoare) ulei esential de menta de la Solaris. A fost o experienta placuta iar muschii mei mi-au fost profund recunoscatori.

    Ultima zi din an a fost prilej de miscare, prima de acest gen din acest sezon. Chiar daca inca nu stapanesc toate secretele snowboarding-ului pot sa spun ca-mi place senzatia pe care ti-o ofera o coborare rapida cu "pletele-n vant". Da, inca mai cad si uneori ma intreb daca oasele mele relativ tinere sau batrane ( depinde din ce perspectiva privesti :): aceasta varsta - in curand 35 ani) ma mai suporta dar inca nu obiecteaza atat de tare pe cat ma asteptam.

    Mi-am dorit de mult timp acest titlu al lui Isabel Allende iar acum, dupa ce am terminat Jocul Ripper pot sa spun ca am avut o relatie de love-hate si la sfarsit iar love. Actiunea este construita atent, meticulos si bine, cartea e extrem de captivanta dar, mi se pare ca autoarea se pierde si ne pierde in atat de multe detalii suplimentare si personaje secundare incat uneori trebuia sa reiau pagini intregi pentru a vedea despre cine e vorba in propozitie. Deena spunea ca e ceva specific ei desi ultimele sale titluri nu au fost chiar atat de intortocheate. 
    Oricum, daca ai suficienta rabdare si treci peste acest aspect, o sa te bucuri de o carte plina de mistere, crime si suspans.
      Concluzie finala, trebuie sa mai citesc cateva carti care-i apartin.

  Si-am incalecat pe-o sa si pe scurt, ti-am prezentat InstaMania. Sper ca nu te-am plictisit si acest episod ti-a inseninat putin ziua de luni. Daca doresti sa te delectezi cu mai multe imagini, nu uita ca ne putem vedea si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: