Notd: Violets

duminică, ianuarie 27, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Ti-am mai spus ca sunt 100% pregatita pentru venirea primaverii? Da, stiu ca am mai facut aceasta afirmatie si tind sa cred ca si vremea incepe sa ma asculte daca prognoza meteo o sa se adevereasca. Ce bine ar fi!
    Cu gandul la noul sezon si cu privirea atintita asupra zonei mele de delectare creativa (cea a ojelor, bineinteles) am conceput o manichiura in tonuri movulii pe care, dupa ce am finalizat-o nu am putut decat sa murmur: Violete pentru fete, pentru cei care iubesc... Da, e o melodie veche pe care mi-o mai canta in urma cu multi ani bunica mea si pe care o toooot auzeam la Radio Romania Actualitati. Mamaaa, suna a epoca dinozauriana, nu-i asa?
 
   
    Alegerile au fost simple iar manichiura ar fi fost usor de conceput daca oja pe care am folosit-o pentru transferul modelului inflorat ar fi fost putin mai consistenta. Asa, a fost putin mai dificil, iar modelul nu s-a trasferat perfect dar, pot sa spun ca rezultatul final a fost decent.
    In cazul in care doresti sa deslusesti misterul placutelor, in urma cu ceva vreme, am publicat acest tutorial simpatic in care ti-am prezentat procedura pas cu pas.



     Sunt pregatita pentru primavara si chiar si unghiutele mele incep sa faca tranzitia spre noul sezon asa ca, hai cu caldura! Vreau sa vad ghioceii!

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: