InstaMania #148

luni, ianuarie 21, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Oare sunt singura persoana care poate sa afirme cu mana pe inima ca este pregatita pentru venirea primaverii? Da, stiu ca inca este devreme dar zau ca incep sa mormai de fiecare data cand vad ca fulgii de nea incep sa cada, ca-n povesti. Deja am inceput sa ma satur sa dezghet masina, sa caut locuri de parcare si sa imi inghete picioarele. Uff... ce pretentioasa sunt...
    Zilele care au trecut au fost un adevarat maraton printre activitati zilnice mai mult sau mai putin obisnuite si o goana dupa reduceri. Am vanat produse pe care mi le doream si am bifat mai multe decat imi propusesem. Acum, astept coletele. Ti-ai dori sa vezi un haul? Daca da, anunta-ma si-l voi executa.
     Revenind la subiectul postarii de azi, te invit sa vezi si ce am mai facut pe langa activitatile enumerate mai sus.

    Dupa ce am citit Se numea Sarah, mi-am dorit sa mai lecturez si alte titluri ale Tatianei de Rosnay si asa am ajuns la Vieti secrete. Deena spunea ca are un stil asemanator cu cel al lui Jojo Moyes (in vremurile ei bune) si-atunci am atacat-o fara sa stau pe ganduri.
    E o lectura usoara, captivanta si relaxanta in acelasi timp. Nu se aseamana deloc cu Se numea Sarah, dar e perfecta pentru o seara racoroasa de iarna.

    Produsele CeraVe m-au cucerit. Fie ca sunt miniaturi sau variante full size, continutul ambalajelor buclucase este surprinzator. Imi plac si abia astept sa descopar mai multe dintre produsele lor.

    Am avut pofta de joaca si mi-a fost greu sa ma decid ce sa aleg. Totusi, pana la urma m-am indreptat spre bulinute combinate cu o oja texturata si rezultatul final va fi publicat pe la sfarsitul saptamanii in cadrul rubricii pe care o stii deja.

    Iarna vine cu pofta de citit iar eu m-am indreptat spre Barbatul care n-a mai sunat, o carte care a starnit o multime de pareri pro si contra pe fan page-ul meu. Inca n-am terminat-o dar cand o voi face, ii voi dedica o recenzie pentru ca am vazut ca multe dintre cititoarele mele doresc sa-mi afle parerea.

    Nu stiu, nu pot, Au!Au!, dar parca totusi iese ceva si totusi... nu, sau poate ca da... Un amalgam de sentimente imi trezeste acest sport. De la o varsta e greu sa inveti lucruri noi si daca mai implica si niste cazaturi mai mult sau mai putin serioase, e "de-a rasu', plansu'".
   Despre snowboard-ing e vorba, in cazul in care aveai vreun dubiu si inca ma intreb daca o sa reusesc vreodata sa-i deslusesc tainele (macar pe cele de baza).

   Si-am incalecat pe-o sa, si-am mai incheiat un nou episod din InstaMania.
    Tu cu ce te delectezi in aceasta perioada? Hibernezi sau preferi sa iesi afara si sa te bucuri de natura, miscare si sporturi dedicate iernii?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: