CeraVe, o descoperire proaspata

joi, ianuarie 24, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Trebuie sa recunosc ca planuisem publicarea acestui articol inca de la inceputul acestei luni dar de fiecare data cand ma mobilizam si incepeam pregatirile constatam ca fie nu ma ajuta tehnologia, fie ca lumina imi joaca feste, fie laptop-ul  se joaca cu nervii mei si pana la urma ma dadeam batuta dar astazi, astazi m-am trezit in forta si mi-am spus ca nimic n-o sa-mi stea in cale. E joi, e o zi dedicata relaxarii asa ca nu pot decat sa ma bucur de putin timp petrecut in compania ta si a blogului meu.
    N-o sa mai pierd vremea si o sa trec direct la subiectul postarii de azi, produsele CeraVE pe care le-am descoperit datorita ultimei campanii BUZZStore la care am participat. Auzisem de ceva vreme despre acest brand si trebuie sa recunosc ca imi starnise curiozitatea asa ca in momentul in care am vazut campania mi-am spus ca nu trebuie s-o ratez. Am aplicat, am fost acceptata iar produsele au ajuns la mine intr-un timp record. Da, atat de simplu e!

     Produsul care mi-a starnit curiozitatea a fost Gelul de spalare hidratant CeraVe, un produs destinat curatarii tenului normal/uscat si care nu face spuma. 
    Adica cum nu face spuma?, mi-am spus intrigata. Mi se parea extrem de ciudat sa folosesc un produs de acest gen, fiind obisnuita sa folosesc produse care ma rasfata cu clabuci consistenti.  Ei bine, n-am stat sa sa analizez prea mult situatia si l-am bagat rapid in teste.
    Ambalajul sau este simplu, usor si practic. Sistemul de dozare imi ofera cantitatea optima de produs asa ca nu pot sa fiu decat incantata si din acest punct de vedere.


    Produsul sugubet nu are niciun miros iar consistenta sa este cremoasa. Am crezut ca-l voi pacali aplicandu-l pe un burete destinat curatarii fetei si voi reusi sa obtin macar putina spuma (ma tenteaza lucrurile noi dar mi-e greu sa accept ca sunt cu adevart noi si diferite fata de cele cu care eram obisnuita asa ca, cautt tot felul de tertipuri pentru a le aduce la forma/starea pe care mi-o doresc) dar n-a fost asa.
     L-am aplicat, am masat spalat, clatit si am observat ca nu face nici macar un strop de spuma. Dar chiar asa? Nici macar un balonas? Nope, nici macar unul!
     Dupa ce am observat ca indiferent de metoda de aplicare gelul meu curata fara sa faca spuma, am trecut si la observatiile cu adevarat importante. Curata impecabil fara sa lase nici urma de reziduu pe fata, tenul e curat, hidratat si se simte rasfatat.
     Nu mi-a creat niciodata senzatia de ten care strange si uneori, seara, am renuntat la crema hidratanta pentru ca am simtit ca efectul sau este suficient.
      Desi este un produs destinat atat pentru curatarea tenului cat si pentru curatarea corpului eu am decis sa-l folosesc doar pentru ten pentru ca sunt foarte multumita de proprietatile sale. Am mai avut produse 2 in 1 dar niciunul nu m-a convins sa il folosesc exclusiv pentru curatarea tenului. Asta pana la sugubetul de in cauza.
Ingrediente:

      Mai are rost sa-ti spun ca n-am nimic sa-i reprosez? Nu cred...
     CeraVe, crema hidratanta pentru fata si corp a fost al doilea produs cu care m-am delectat in ultima perioada. De fiecare data cand vad o crema noua incep sa ma agit si sa ma precipit pana pun gheruta pe ea. O incep, ii testez proprietatile si daca sunt multumita ii ofer un loc in baia mea pentru a fi sigura ca o s-o folosesc pana la ultimul strop.
      Inculpata de astazi nu a facut exceptie asa ca dupa ce am inspectat ambalajul simpu si generos care adapostea o cantitate de 340 gr din potiunea magica, am trecut la fapte.Am desurubat capacul, fiind foarte curioasa de consistenta pe care o voi descoperi.

     M-am bucurat in momentul in care am vazut ca am de-a face cu un produs consistent care seamana destul de mult cu un unt de corp. Yay! Perfectiune pentru mine!

    Stiu ca stii deja ca sunt o fana a acestui tip de consistenta si acum, avand in vedere faptul ca temperaturile de afara nu sunt prea prietenoase iar pielea are nevoie de mai multa atentie, sunt in cautarea unor produse care sa ma invaluie in invelisul lor protector pentru cat mai mult timp.
     Nu are niciun miros iar acest lucru ma bucura pentru ca sunt intr-o faza in care prefer fie produsele care au un iz puternic, izbitor si persistent, fie produsele care n-au niciun parfum. Bipolara, stiu!
     De fiecare data cand am aplicat-o am observat ca se absoarbe rapid iar pielea ramane hidratata pe toata perioada dintre dusuri. Ba chiar uneori am si "uitat" s-o aplic dupa dus iar pana la urmatorul, zau ca pielea mea n-a obiectat. Chiar si pielea din zona picioarelor, aceea e zona cu cele mai mari probleme in timpul sezonului rece arata foarte bine.
     Nu mi-a creat nicio problema si o folosesc cu drag si spor in continuare. Totusi, datorita cantitatii sale usor intmidante, nu am indraznit sa o aplic pe ten. Nu am nicio explicatie mai logica decat cea de mai sus asa ca, nu pot sa emit nicio opinie in ceea ce priveste hidratarea tenului.
Ingrediente:

       Daca te tenteaza, poti achizitiona produsele de mai sus atat din hypermarket-uri (eu le-am vazut deja in Carrefour) cat si online de pe emag sau famacia Bebe Tei.
     In concluzie, ma bucur enorm ca am descoperit acest brand, produsele sale ma incanta si sunt convinsa ca vom avea o relatie de luuuunga durata.
     Tu ai incercat CeraVe?

Kiss Kiss Dee
     

You Might Also Like

0 comentarii: