Ce purtam in aceasta toamna?

miercuri, august 29, 2012 bydee-make-up 1 Comments

Hello ladies,

    Astazi m-am gandit sa va propun sa discutam despre tendintele acestei toamne. Avand in vedere ca suntem in ultima saptamana de vara, iar diminetile racoroase isi fac tot mai mult simtita prezenta, acest lucru facandu-ma sa cred ca toamna se apropie din ce in ce mai mult.
    Nu stiu voi cum sunteti, dar eu in momentul in care simt ca se apropie frigul incep sa renunt la nuantele vesele si colorate si  aleg nuante mai reci, mai sobre. Nu am o culoare preferata, imi plac toate fie ca sunt calde sau reci le port cu aceeasi placere in functie de starea de spirit.
    Una dintre culorile vedeta ale acestui sezon este visiniul, o culoare foarte sobra, rece si serioasa dupa parerea mea si care imi place foarte mult. Stiu ca s-a mai purtat in urma cu cativa ani si am adoptat-o cu mare placere. O puteti  gasi si in colectiile marilor designeri cu denumiri ca rosu burgund, wine, true blod foooarte tentante.
    Am selectat si cateva modele care mi-au facut cu ochiul si care sper sa va placa si voua:







Si vedetele o poarta...


Sa nu uitam si dragii nostri parteneri:


    Ce parere aveti despre aceasta culoare? Va place? Eu cu siguranta o voi purta atat in machiaj, cat si in accesorii si bineinteles va fi prezenta si in gardeobamea.

Kiss Kiss Dee

P.S.: Pozele au fost preluate.
       




   
  

You Might Also Like