Review: Gel de dus Balea Lovely Raspberry & Balea Juicy Melon

marți, august 14, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    Dupa cum ati observat, am dezvoltat o mici obsesie pentru gelurile de dus Balea. de cand s-au deschis DM-urile in Sibiu am incercat sa le evit cat mai mult posibil deoarece stiam ca odata ce am trecut bariera caselor de marcat si am intrat in magazin...ma voi dezlantui cu desavarsire. Recunosc, o buna perioada am reusit acest lucru, pana ce sora prietenului meu m-a "obligat" sa intram deoarece avea nevoie neaparat de ceva carese gasea doar in DM. Nu are rost sa va mai spun cum am iesit de acolo, cert este ca acum, am un mic magazin de prezentare Balea la mine acasa.
    Aceste geluri de dus le-am vazut promovate in blogosfera (de fapt cel cu zmeura), bineinteles in Sibiu nu l-am gasit asa ca am rugat o prietena sa mi le aduca din Germanica si bineinteles s-a conformat. Minunatiile olfactive arata in felul urmator:


 Ingrediente:



Sistem de inchidere:



Consistenta/culoare:




Cu o descriere oficiala nu va pot ajuta din pacate, deoarece in germana cunosc expresia "Ich bin tourist" si cam atat, dar nu cred ca este foarte important acest aspect.

Ce spun eu:
- in primul rand m-au cucerit cu mirosul lor, zmeura si pepene, yummm,  nu m-am putut decide cu care sa incep asa ca le-am inceput pe amandoua, la fel cum se intampla si cu acest review;
- sunt consitente si fac o spuma bogata;
- amabalajul este practic, cu un sistem de inchidere sigur;
- atat pielea cat si baia raman inmiresmate cateva ore;
- hidrateaza usor pielea, nu am avut senzatia de piele uscata, dar am simtit nevoia unei creme de corp;
- au o cantitate de 300 ml;
- valabilitate 11.2014;
- se comercializeaza in magazinele DM, din cate am inteles pot fi gasite si in magazinele din tara.

In concluzie, imi plac foarte mult aceste geluri de dus, le-am mai achizitionat si le voi mai achizitiona, sper doar sa nu le scoata de pe piata avand in vedere ca sunt in editie limitata.

Ce ziceti, va inscrieti alturi de mine in fan club Balea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: